Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door avalon
#39556
Vandaag heb ik weer een menuutje gemaakt voor mijn hondjes. Ik heb een mix van de volgende groenten gebruikt: Sperciebonen (licht gekookt), winterpeen, brocolie, alfalfa (vonden ze zo ook lekker), andijvie, knoflook en peterselie en het volgende fruit appel, (pers)sinaasappel en peer. Dit alles in de blender en het was dik vloeibaar. Hier heb ik ze ieder ongeveer 50 gram van gegeven daarbij hebben ze 250 gr runderhart gekregen. Ze vonden het heerlijk en ik kreeg de bakjes brandschoon terrug. Mijn man waser minder blij mee hij zei wel uitgebreid voor de honden en voor je hardwerkende man heb je nix :-[ Zal voor hem morgen hetzelfde maken ;D ik heb nog zat over. S'morgens hebben ze gewoon 1 schijfje energique op. Voor het slapen gaan krijgen ze niets meer omdat ze gisteren zich helemaal vol gevreten hebben met brokken zo'n 500 gram :o (de hond van mijn ouders heeft altijd een volle bak brok staan, behalve als Angie en Avalon zijn geweest. :-X
Door Lizzy
#39656
Dit ziet er goed uit! (zeg maar tegen je man dat hij voortaan voor jullie moet koken, jij kookt tenslotte al voor de honden!).

Je moet dit niet iedere dag geven, maar voor zo'n dagje is het perfect!
Door avalon
#39815
[quote="Lizzy"]
Dit ziet er goed uit! (zeg maar tegen je man dat hij voortaan voor jullie moet koken, jij kookt tenslotte al voor de honden!).

Je moet dit niet iedere dag geven, maar voor zo'n dagje is het perfect!
[/quote]

Mijn man kookt al bijna elke dag ;D, maar omdat ik deze week vrij heb was het de bedoeling dat ik het zou doen. Om elke dag iets voor mijn honden te maken vindt ik dat ik onvoldoende kennis heb en ik ben dan al snel bang dat ze tekorten op gaan bouwen, dus peperk ik de dagen dat ik zelf iets maak tot hooguit twee en anders 1 dag in de week.
Door avalon
#54609
Vandaag weer een menuutje voor de woekes gemaakt. Ik had een mix van runder en kippengehakt 500gr in totaal daar heb ik een gf mixje doorgedaan van wat ik og in de diepvries had (100gr). Verder had ik er nog een lepeltje zeewier en en beetje bernachie olie aan toe gevoegd. Alles goed door elkaar gehusseld en er nog een hard gekoot ei (was over) bij gedaan. Daarna verdeeld over 2 bakken. Dus per hond zo'n 300 gram. Ze vonden het nog lekker ook ;D
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door