Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Pauline
#397695
Daarnet hebben Joep en Joris voor de eerste keer met heel veel smaak rauwe sardientjes en een stuk zalmkop gegeten!!
Ik ben zo blij, ben ik ook van dat gemuts met vis af!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#397716
Geen flauw idee en ik was zo blij dat ik het ook in de verkeerde rubriek had gezet. Ze vonden het zo lekker dat ze gewoon dooraten terwijl er 50 mtr. verderop een ballon opgelaten werd!
Als ik er nog aan denk hoe moeizaam het een paar weken geleden ging! Ga deze week ook weer kopvlees halen, misschien gaat dat nu ook goed. Kan ik in ieder geval het rundergehakt schrappen (da's toch niet helemaal onbewerkt????).
Ohhhh ik ben zo blij!!! Als alles doorgaat krijg ik binnenkort ook hertenvlees en de komende weken ook weer kipkarkassen!!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#397792
Pauline schreef: Ohhhh ik ben zo blij!!! Als alles doorgaat krijg ik binnenkort ook hertenvlees en de komende weken ook weer kipkarkassen!!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Mazzelaar! ;)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#397797
mb schreef: Mazzelaar! ;)
Je weet het toch, eerlijk zullen we alles delen. Oh, als je nog karkassen wilt moet je het laten weten.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door