Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Tineke *
#396640
Woeha de meiden hebben net voor het eerst vleugels gekregen.Het was een groot succes,vooral de pup werd wild.En gelukkig goed gekauwd.m'n eega bestierf het zowat toen hij het hoorde kraken.Op naar de poten. :D :D :D :D :D

tINEKE
Gebruikersavatar
Door Nitus
#396711
Leuk hoor! :D En in het begin altijd erg spannend ;). Gelukkig kauwen ze er goed op.
Als je nog maar kort vers voert zou ik nog even wachten met kippenpoten en eerst afwachten hoe de vleugeltjes verteert worden.
Laatst gewijzigd door Nitus op ma 03 okt 2005, 19:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Tineke *
#396723
Ja dat had ik me al voorgenomen,raar toch dat bijna iedereen een rolling krijgen als je zegt dat je rauwe kip geeft. :o :o :o

Tineke
Gebruikersavatar
Door Nitus
#396728
Wanda schreef: Ja dat had ik me al voorgenomen
Goed zo ;)
raar toch dat bijna iedereen een rolling krijgen als je zegt dat je rauwe kip geeft. :o :o :o
;D ;D Dat klopt, wen er maar vast aan ;)
Door Borke
#396732
Wanda schreef: Ja dat had ik me al voorgenomen,raar toch dat bijna iedereen een rolling krijgen als je zegt dat je rauwe kip geeft. :o :o :o
Dat komt doordat iedereen weet dat kippenbotjes splinteren en levensgevaarlijk zijn, maar niemand blijkbaar weet dat dit alleen geldt voor gekookte/gebraden kip.
Door Mevroi Kruim
#396787
AstridStraver schreef: Dat komt doordat iedereen weet dat kippenbotjes splinteren en levensgevaarlijk zijn, maar niemand blijkbaar weet dat dit alleen geldt voor gekookte/gebraden kip.
Plus dat rauwe kip vol zit met salmonella en campylobacter, wist je dat niet?
Door Daisy75
#396791
Kruimel schreef: Plus dat rauwe kip vol zit met salmonella en campylobacter, wist je dat niet?

hahah ja veel mensen...nee alle mensen schreeuwen idd dat dat slecht is bla bla...maar wat je zelf ook leert als je klein bent...kippebotjes nooit aan hond en kat voeren want.....maar idd niet wetend dat dat niet geld voor rauw...dus ja eigenlijk kan je het ze niet kwalijk nemen, toch??
Door Tineke *
#396798
Het zelfde met visgraten nou moet ik zeggen dat ik me daar ook nog niet aan gewaagd heb hoor.

Tineke
Door tieneke
#396809
Wanda schreef: Het zelfde met visgraten nou moet ik zeggen dat ik me daar ook nog niet aan gewaagd heb hoor.

Tineke
Gaat niet lang meer duren volgens mij :D
Door Daisy75
#396841
Ik durfde die visgraten niet......heb de verse makrelen hier ontgraad....erg he maar werd eng van die grote graten.. :-[
Door tvs
#396846
KayleighShanden schreef: Ik durfde die visgraten niet......heb de verse makrelen hier ontgraad....erg he maar werd eng van die grote graten.. :-[
ik dacht vroeger dat m'n buik uit vakjes bestond . alles apart, voor het vlees de groente en de aardappels, en maar kauwen omdat het anders niet paste. bleek helemaal niet waar
Door Sofie
#396914
Hahaha herkenbaar...ik was in het begin ook super nerveus toen Lady dit voor het eerst at.....was zo van..."goed knagen hé meiske".....en zo van "ai...niet ineens doorslikken"....hahah....maar wel ZZZZAAAAAALLLLLIIIIIGGGGG om ze te zien genieten hé!!!!! ;D :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door