Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Thunder
#396780
Ik heb net telefoon gekregen van m'n vrienden waar Shiva,zusje van m'n reu Twister woont. Ze krabt aan haar tepels en er komt vocht uit. Ze is in juli loops geweest. Het lijkt mij wat laat voor een eventuele schijnzwangerschap,en denk daarom eerder aan ontsteking. Wat denken jullie?
Ik heb hen in elk geval wel aangeraden om toch ff langs de DA te gaan. Ze hebben dan ook al gebeld,maar omdat het al zo laat was,kunnen ze morgen pas terecht.
Morgen laten ze me natuurlijk weten wat de DA ervan zegt.
Door Lizzy
#396922
Pjieuw, ik durf het niet te zeggen.... Is ze al geweest?
Door conleeuw
#397046
Thunder schreef: Ik heb net telefoon gekregen van m'n vrienden waar Shiva,zusje van m'n reu Twister woont. Ze krabt aan haar tepels en er komt vocht uit. Ze is in juli loops geweest. Het lijkt mij wat laat voor een eventuele schijnzwangerschap,en denk daarom eerder aan ontsteking. Wat denken jullie?
Ik heb hen in elk geval wel aangeraden om toch ff langs de DA te gaan. Ze hebben dan ook al gebeld,maar omdat het al zo laat was,kunnen ze morgen pas terecht.
Morgen laten ze me natuurlijk weten wat de DA ervan zegt.
Ik ben benieuwd.
Ik heb alleen van iets soortgelijk bij een mens gehoord, dat was inderdaad een ontsteking. :-\
Door Thunder
#397310
Volgens de DA is Shiva dus schijnzwanger. Ze hebben Galastop meegekregen voor haar,en er werd hen het advies gegeven van haar niet te hard te bemoederen,al haar speeltjes af te nemen,haar slaapplaats en etenbak te verhuizen,niet lief voor haar te zijn,maar haar stress te bezorgen ???! Kortom,ze verwennen en bemoederen haar te hard. Bepaalde dingen kan ik achter staan,maar ze kregen bij de DA echt de indruk dat ze haar maar in een hok moesten zetten en negeren! >:(
Ook werd aangeraden om baarmoeder en eierstokken te laten verwijderen.
Zoals ze (baasjes van Shiva) het mij verwoordden aan de telefoon,vind ik het toch allemaal een beetje cru overkomen! ??? >:(
Laatst gewijzigd door Thunder op di 04 okt 2005, 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door