Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door JolandaB
#394736
Hoi allemaal,

Ik doe sinds kort dus een poging om mijn Dr. Bibber over te zetten op kvv en het leek even goed te gaan maar het valt eigenlijk vies tegen.
Wat hij wel goed eet is de lamshart van Rodi. Hij vreet dan in 1 keer zo'n schijf van 100 gram op zonder dat ik er iets anders doorheen hoef te mengen.
Ik ben alleen bang dat hij met zo'n schijf lamshart niet voldoende binnen krijgt.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#395033
Zo'n schijf lamshart is geen volledig voer, dus je kunt hem dat niet geven en dan denken dat je gezond voert.
Je klunt dit wel als onderdeel van een menu geven , maar dan moet je ook andere dingen gaan voeren.
Door Borke
#395127
Heb je al eens Carnibest lam&rijst voor de kat geprobeerd?
Je zou eventueel Rodi erdoor kunnen mengen en dan steeds minder Rodi en meer Carnibest. CB is wel complete voeding.
Gebruikersavatar
Door JolandaB
#395419
Meng nu inderdaad de rodi met CB en tot nu toe eet hij het. De CB gemeng met blik at hij eerst ook. Zouden ze straks het rauwe voer echt lekker gaan vinden of is het meer een moetje, heb nu het idee dat hhij het eet omdat er niets anders is.

Gr. Jolanda
Door Debora
#395526
JolandaB schreef: Meng nu inderdaad de rodi met CB en tot nu toe eet hij het. De CB gemeng met blik at hij eerst ook. Zouden ze straks het rauwe voer echt lekker gaan vinden of is het meer een moetje, heb nu het idee dat hhij het eet omdat er niets anders is.

Gr. Jolanda
Ik weet niet hoe het met jouw kat zit maar als de mijne iets niet wil eten, dan eet ie het ook echt niet (geldt voor alledrie eigenlijk). Dan hongeren ze zichzelf nog liever uit. Dus ik denk dat die van jou het eet omdat ie het lekker vindt ;)
Door hamada
#395675
Veel katten schijnen de hondeversie eend/rijst van CB lekker te vinden. Prince is via deze versie aan alle hondeversies gewend geraakt. Succes
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door