Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Daisy75
#393543
Ik voer nu een tijdje Bibi, maar ga vanaf volgende week over op Carnibest.
Ik kreeg namelijk de kans om doorverkooppunt te worden, omdat die er in deze omgeving (kop van noord-holland)Nog niet was, en dat kon ik niet laten gaan.
Morgen komt er een nieuwe vriezer hier en dan ga ik zondag Cb halen bij Corine.
Wel spannend hoor...ik hoop dat het net zo goed bevalt als bibi.
Zit er eigenlijk veel verschil tussen Bibi en CB??
Ik wil dan wel, op advies van Lizzy, aan mijn eigen honden alleen de natuurmix gaan voeren, omdat dit waarschijnlijk beter is voor Shanden.
Mensen hier die ook bibi en Cb voeren of gevoerd hebben?
Ik hoor graag het verschil, zowel positief als negatief ;)
Dus vanaf zondag gaat het gebeuren...hahaha heb er wel zin in en hoop dat ik meer mensen blij kan maken door het door te verkopen hier.
Nou hoor graag van jullie, groetjesss
Door Daisy75
#393552
Hihi ja dan kom ik je vast wel tegen, haha, zondag niet toevallig?? ;D

Tja mijn honden hebben ook altijd honger maar kan nog niet zeggen dat dat door Bibi komt of zo want ze willen altijd wle eten haha.
Maar ik zal misschien over een tijdje wel het verschil merken, zou wel mooi zijn.
Mijn voorkeur ging altijd al uit naar Cb maar was hier niet dichtbij te krijgen, dus deze optie was natuurlijk wel leuk!
Laatst gewijzigd door Daisy75 op di 27 sep 2005, 23:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Daisy75
#393559
[quote="Lupa"]
ik ga de 9 oktober
[/quote]

Oh nee dan treffen we elkaar niet, maar wie weet dan op een andere zondag wel... ;)
Door Birgit
#394146
Hier ook een tijd Bibi gevoerd aan zowel hond als kat. Aan Carnibest kan ik makkelijker komen nu, dus ben ik daarop overgestapt. Alleen de kat heeft even een week tijd nodig gehad om te wennen aan de Carnibest. ( nu eet hij de hondenversie, van Bibi kreeg hij de kattenversie )
Maar euh.....positief hoor ! Ze vinden het allebei heerlijk. Eerlijk gezegd geen verschil....! ;D
Door Daisy75
#394257
[quote="Birgit"]
Hier ook een tijd Bibi gevoerd aan zowel hond als kat. Aan Carnibest kan ik makkelijker komen nu, dus ben ik daarop overgestapt. Alleen de kat heeft even een week tijd nodig gehad om te wennen aan de Carnibest. ( nu eet hij de hondenversie, van Bibi kreeg hij de kattenversie )
Maar euh.....positief hoor ! Ze vinden het allebei heerlijk. Eerlijk gezegd geen verschil....! ;D
[/quote]

haha oke bedankt.
Moet zeggen mijn honden eten alles hoor dus ben niet bang dat het nix word....anders zou ik mooi met aaaaal die kilo's zitten, en als er dan ook nog niemand bij mij komt kopen, whahha dan moet ik er zelf maar hamburgers van bakken ofzo.. :-X :P
Door diana
#394728
ik heb een jaartje Bibi gevoerd
ze deden het er best op ,
Maar Paul ging Carnibest verkopen zodat ik dat nu ook heb
ik heb het idee dat ze van carnibest iets minder nodig hebben , het is al 3 jaar geleden dat ik bibi voerde.
en Paul is zondag wel in Ermelo.
Door Daisy75
#394837
[quote="Doedels"]
Leuk joh, dat je verkooppunt wordt. Veel succes.
[/quote]

Bedankt,ja ik vond het wel een goeie oplossing , want moest dan toch naar ermelo rijden om te halen, en ik sla zowiezo al groot in voor mezelf, dus waarom niet doorverkopen, ja toch?
Door Daisy75
#394838
[quote="diana"]
ik heb een jaartje Bibi gevoerd
ze deden het er best op ,
Maar Paul ging Carnibest verkopen zodat ik dat nu ook heb
ik heb het idee dat ze van carnibest iets minder nodig hebben , het is al 3 jaar geleden dat ik bibi voerde.
en Paul is zondag wel in Ermelo.

[/quote]

Nou wie weet kom ik nog iemand van jullie tegen daar dan haha, gezellig met zn allen carnibest halen ;D

Vanuit Ermelo rijden we ook meteen even langs Medemblik, bij Bob langs, om de rundernieren op te halen, 14 kilo, en hij had nog wat runderstrotten en lamsnekken ook geloof ik, misschien dat ik dat dan ook maar meteen meeneem haha, heb nu zo, n grote vriezer, kan alles wel opslaan hahha, word net een slachthuis mijn schuurtje... ;D
Laatst gewijzigd door Daisy75 op vr 30 sep 2005, 01:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Borke
#395327
Franny onze kat krijgt Carnibest, zij verdraagt geen BIBI (gevoelig typetje echt een poes).

Borke eet altijd BIBI, CB lust hij ook, maar CB is duurder en hij doet het op BIBI prima.
Daar komt bij dat ik bij mijn BIBI verkooppunt ook nog alerleid andere verse zaken kan kopen en mijn CB verkoppunt heeft zelf geen honden, dus die die heeft nooit botten o.i.d. of ik moet het lang vantevoren al bestellen.

Zowel CB als BIBI verkooppunten zitten binnen 10 autominuten van mijn huis ;D
Beiden halen regelmatig nieuwe voorraad, dus ik denk dat er hier in Zoetermeer veel vers gegeten wordt!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door