Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Ike
#393811
de kipkarbo's zijn in de aanbieding bij c1000, 1.49 euri's!!!! :P :P
Door Ike
#393817
ja, ga maar gauw, en ook de biefstuk is erg interesant (voor mezelf welteverstaan) :P
Door Nelly
#393995
Ike schreef: de kipkarbo's zijn in de aanbieding bij c1000, 1.49 euri's!!!! :P :P
Blijkbaar niet overal; ben net bij de C1000 in Roermond geweest, maar niks hoor :-\ Ja, de gekruide versie, maar daar hebben de woeffies niks aan. Heb gelukkig nog ruim een kg. vleugeltjes in de vriezer :D
Gebruikersavatar
Door Nitus
#394076
Nelly schreef: Blijkbaar niet overal; ben net bij de C1000 in Roermond geweest, maar niks hoor :-\ Ja, de gekruide versie, maar daar hebben de woeffies niks aan. Heb gelukkig nog ruim een kg. vleugeltjes in de vriezer :D
Yep, ook bij onze C1000 geen kipcarbo's :'(. Wel magere riblappen voor 3,49 p.kg. ;).

Bij de HEMA zijn trouwens de visolie capsules in de aanbieding, 100 softgels voor 8 euro :D.
Door Skip
#394567
Ike schreef: de kipkarbo's zijn in de aanbieding bij c1000, 1.49 euri's!!!! :P :P
>:( :(
hier kipkarbo's in de aanbieding
Door Ike
#394624
Nelly schreef: Blijkbaar niet overal; ben net bij de C1000 in Roermond geweest, maar niks hoor :-\ Ja, de gekruide versie, maar daar hebben de woeffies niks aan. Heb gelukkig nog ruim een kg. vleugeltjes in de vriezer :D
de gekruide versie en de ongekruide versie is in de aanbieding, ws is de ongekruide dan al op :-\
Door Nelly
#394932
Dat zou kunnen, maar ik weet dat C1000 niet altijd landelijke reclames heeft, dus niet overal hetzelfde in de reclame hoeft te zijn.
Door conleeuw
#394960
KayleighShanden schreef: wij hebben geen c1000 :'(
Jammer, ze hebben vaak de kip in de aanbieding.
Door Daisy75
#395080
conleeuw schreef: Jammer, ze hebben vaak de kip in de aanbieding.

>:(
Door Ike
#395091
zal dan maar niet vertellen dat ik net effe een paar kilo heb gescoort 8)
Door Ike
#395094
oeps.....zie dat ik volgens mij dit onderwerp verkeerd heb geplaatst :-[ :-[ had bij vraag en aanbod gemoeten! i am sorry!
Laatst gewijzigd door Ike op vr 30 sep 2005, 14:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Peet
#395105
Maakt niet uit joh...dankzij jouw tip zullen mijn engerds vanavond heerlijk smullen van hun Afbeelding

;D bij mij hadden ze het wel...
Door malinois
#395139
nog ff een tip voor de mensen in Limburg :
bij de Naanhof : 5 kilo kipkarbo's voor 4.99 euro !!!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door