Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Daisy75
#394908
wauw das niet duur, en die is ook goed van de hema?
NOu ja ik heb nog een hele pot van de tuinen, maar kan ik volgende keer misschien ook daar halen!
Ik zag trouwens dat ze bij het kruidvat ook visolie en zalmolie hebben, maar omdat ik hier ergens las laatst dat niet alle merken voldoen..
Gebruikersavatar
Door Nitus
#395081
Ik vind die van de HEMA wel goed, vooral omdat er ook Borage olie in zit.

Uit de visolietest van de Consumentenbond bleek dat er van de 25 gesteste merken er maar 2 waren waar helemaal geen vervuilingen in voorkwamen (Artic Essence en Solgar), bij de Hemacapasules (en vele andere merken) was er wel sprake van vervuiling van PCB's, maar de gehalten waren ver onder de norm. Ik geef ze dus wel, en neem ze zelf ook af en toe in. Maar dat is iets wat je voor jezelf moet beslissen.
Verder is er ook getest op Benzo(a)pyreen en Dioxinen, ik heb de test als PDF-file op m'n computer staan, als je wilt kan ik je die wel even mailen.
Door Daisy75
#395087
Nitus schreef: Ik vind die van de HEMA wel goed, vooral omdat er ook Borage olie in zit.

Uit de visolietest van de Consumentenbond bleek dat er van de 25 gesteste merken er maar 2 waren waar helemaal geen vervuilingen in voorkwamen (Artic Essence en Solgar), bij de Hemacapasules (en vele andere merken) was er wel sprake van vervuiling van PCB's, maar de gehalten waren ver onder de norm. Ik geef ze dus wel, en neem ze zelf ook af en toe in. Maar dat is iets wat je voor jezelf moet beslissen.
Verder is er ook getest op Benzo(a)pyreen en Dioxinen, ik heb de test als PDF-file op m'n computer staan, als je wilt kan ik je die wel even mailen.
!En idd het zal allemaal meevallen denk ik, ik heb die van de tuinen maar dan weet ik dat die van hema ook kunnen
Laatst gewijzigd door Daisy75 op vr 27 jul 2007, 14:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#395088
Oeps, ik nu pas dat van de HEMA de zalmolie is getest, niet de visolie, dus over hoe goed of slecht de visolie is durf ik geen uitspraak te doen.
Door Daisy75
#395096
Nitus schreef: Oeps, ik nu pas dat van de HEMA de zalmolie is getest, niet de visolie, dus over hoe goed of slecht de visolie is durf ik geen uitspraak te doen.
hihi geeft niet hoor ;)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door