Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Jantien
#395010
Ik ben gisteren bij Bossers vlees in den bosch geweest, ik had er namelijk ribben besteld voor 3.65 per kilo.
Ik weet eigenlijk niet of het duur is, maar toen ik daar aan kwam bleek het dus de halve ribbekast te zijn inclusief vlees.... :o

6 kilo a 22 euro om af te rekenen waarbij ik dus 3 ribben heb gekregen met kleine 3 en halve kilo aan vlees.

weet iemand of dit een redelijke normale prijs is voor de ribben met vlees? ???

Die van ons is er wel heel erg blij mee.....maar het wordt zo wel een beetje een duur grapje

Groeten Jantien
Laatst gewijzigd door Jantien op vr 30 sep 2005, 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Audrina
#395017
Bij de gemiddelde islamitische slager betaal je vor lamsribben tussen de 4 en de 6 euro de kilo en voor kalfsribben (spare-ribs) iets meer. Dus ik vind het wel een normale prijs voor die ribben.
Door Jantien
#395145
het zijn runder-spare-ribs...
het is dus een redelijk normale prijs?
ok ik heb namelijk het idee dat ik voor een fortuin aan vlees gekocht heb, maar uiteindelijk valt het dus wel mee.

enne binnekort is het dierendag... ;D
Door Audrina
#395150
Ik betaal bij de islamiet 5 a 6 euro voor een kilo kalfsspareribs. Maar dan krijg je dus wel grote maar zachte ribben met een flinke bonk vlees eraan. Kost idd wel wat, maar dan heb je ook wel wat. ;)
Door bas rouge
#395336
Bij mij in de buurt (DH), kosten lamsribben 7,95 per kilo. Dat vind ik dus echt te duur. Ze zijn overal eigenlijk wel duur hoor, maar ik vind ze wel heel ideaal om te geven.
Door Daisy75
#395474
Wauw wat zijn ribbe duur zeg...zal eens zien wat ze bij ons vragen...
Door Laura2004
#395625
Ik haal bij een slachthuis kale kalfsribben, daar betaalde ik nog geen 3 euro voor voor zes kilo. En ik geef er half om half gehakt bij. Voor de duidelijkheid: half lamsvlees en half rundvlees voor 2.50 euro per kilo.
Door Laura2004
#395626
Jantien schreef: het zijn runder-spare-ribs...
het is dus een redelijk normale prijs?
ok ik heb namelijk het idee dat ik voor een fortuin aan vlees gekocht heb, maar uiteindelijk valt het dus wel mee.

enne binnekort is het dierendag... ;D
Runderribben lijken mij trouwens veel te hard. Ik zou kalfsribben geven als ik jou was.
Door tieneke
#395896
Ik zou arm worden met 2 grote eters.
Geef je ze toch af en toe,en ik zou zeker opletten dat ze niet te hard zijn om te geven ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door