Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Jojo
#394376
Hallo allemaal!
Ik ontdekte bij Joey meerdere (een stuk of 5) bobbeltjes/bultjes/puistjes/ weet ik veel wat het is op zn huid. Ze zien er niet rood of geirriteerd uit. Dacht eerst aan muggebulten ofzo, maar het lijkt me niet waarscheinlijk. Als ik een formaat aan zou moeten geven zou ik zeggen een halve erwt. Ik heb wel het idee dat ze jeuken trouwens, die arme hond heeft het soms niet meer van de jeuk, hij kan er niet bij en gaat zich dus in de raarste bochten en kronkels wringen en rond tollen :(
Ik heb wel vaag het idee dat er ´iets´uit hem moet, dat hij ontgift maar dat het er dus zeg maar niet uitkan ???
Klinkt dat aannemelijk, ik bedoel, kan dat dergelijke klachten geven???
Voor die evt. ontgifting kreeg ik het advies om trias van heel te geven. Kent iemand dat?!
Door Jojo
#394420
conleeuw schreef: je zeg niet waar deze bultjes zijn? en heb jij al gecontroleerd op bijvoorbeeld vlootjes?
waarschijnlijk wel, maar ik vraag het toch maar. ;D
Nou, dat scenario hebben we net achter de rug :-\
zie http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... adid=14551
Misschien dat het ´gave´ (gesloten) bultjes blijven omdat hij er niet bij kan (op zn boven-voorpoot, zn borst, zn bil, zn zij....) maar dat van die vlooienallergie zag er echt heel anders uit. Die plekjes en korstjes zaten in zn nek en op zn kop en zijn inmiddels genezen gelukkig.
Door conleeuw
#394423
hij heeft niet ergens in of onder gekropen waar stekels zaten. Ik heb net vanmorgen korstjes uit de vacht van een buldog van een vriendin zitten borstelen, hij heeft in een doren struik gespeeld...
Door Jojo
#394427
conleeuw schreef: hij heeft niet ergens in of onder gekropen waar stekels zaten. Ik heb net vanmorgen korstjes uit de vacht van een buldog van een vriendin zitten borstelen, hij heeft in een doren struik gespeeld...
Nee, hij heeft er geen korstjes opzitten, het lijken meer een soort van vetbultjes ???
Gebruikersavatar
Door Nitus
#394467
Waarom lijkt het je niet waarschijnlijk dat het muggenbulten zijn? De laatste paar dagen (beter gezegd nachten ;)) hebben we hier ineens last van muggen op de slaapkamer >:(.
Dus het zouden muggenbulten kunnen zijn.
Door Jojo
#394481
Nitus schreef: Waarom lijkt het je niet waarschijnlijk dat het muggenbulten zijn? De laatste paar dagen (beter gezegd nachten ;)) hebben we hier ineens last van muggen op de slaapkamer >:(.
Dus het zouden muggenbulten kunnen zijn.
Komt dat voor dan bij honden, muggebulten?! Door de vacht heen, die kleine tere neefjes?!
Als ik zelf een muggebult heb, issie rood, bij Joey niet........
Door Jojo
#394482
hmmmzzz.
Ik heb net conact gehad met de bioresonantietherapeut van Joey.
Zij denkt dat de bultjes hoogstwaarschijnlijk een uitscheidingstoornis zijn. Dan kan het vuil niet verder het lichaam uit. Het verzamelt zich dan onder de huid en vormt daar bultjes.
Joey moet zondermeer goed gereinigd gaan worden zegt ze..........
Zij raad mij aan om hiervoor dus de Trias combi van Heel te gebruiken.
Dat is een combi van Hepeel, Lymfomyosot en Reneel. Het ontgift de huid, de lever en urinewegen.
Maakt dit sense?! ???
Door Lizzy
#394572
Jojo schreef: hmmmzzz.
Ik heb net conact gehad met de bioresonantietherapeut van Joey.
Zij denkt dat de bultjes hoogstwaarschijnlijk een uitscheidingstoornis zijn. Dan kan het vuil niet verder het lichaam uit. Het verzamelt zich dan onder de huid en vormt daar bultjes.
Joey moet zondermeer goed gereinigd gaan worden zegt ze..........
Zij raad mij aan om hiervoor dus de Trias combi van Heel te gebruiken.
Dat is een combi van Hepeel, Lymfomyosot en Reneel. Het ontgift de huid, de lever en urinewegen.
Maakt dit sense?! ???
Goed ontgiften of deze middelen?
Door Lizzy
#394605
Jojo schreef: Beide ;D
Ontgiften lijkt me op zich zo'n gek idee niet hoewel ik over de buis niet kan zien of deze pukkels ontstaan zijn door hetgeen de therapeut zegt. Dat moet ik dan maar aannemen, dat dat zo is.

Al deze middelen tegelijkertijd, is dat de bedoeling? Offf, ik vind het moeilijk om daar een oordeel over te geven. In eerste instantie dacht ik wel gelijk "pjieuw, dat is een hoop middelen tegelijkertijd". Want in alle drie die middelen zitten veel homeopatische middelen! Maar ja, zij zal wel weten of deze goed tegelijkertijd te gebruiken zijn, neem ik aan!
Door Jojo
#394646
Zou je anders met een eenvoudiger iets hetzelfde kunnen bereiken?! Met groene leem ofzow...........
Ik zal dat van die Trias nog eens navragen aan mn (reguliere)da. Hij is als enige da in onze praktijk gediplomeerd homeopaat. Kijken wat hij ervan vind, ik vind het nl. ook nogal veel. Er zal op www.heel.de wel wat over uitgelegd worden, maar mijn duits is niet zo goed om dat allemaal te begrijpen :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door