Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door melissa
#39405
hallo allemaal

mijn pup van 6mnd oud drinkt veel water volgens mij.
heb het in de gaten gehouden maar zie dat hij veel water drinkt ik moet om de 2 uur de water bakje van hem vervullen met weer water.
weet iemand hier of dit normaal is??????? :-\
enne als ik hem uit laat moet hij maar 1 keer in die 30 min plassen als ik met hem wandelen ben.
hoop dat dit niets slechts is. ???
al vast bedankt voor de reacties.
Door Lizzy
#39408
Sorry dat ik even wat vragen heb: Hoeveel water kan er in het waterbakje van jouw pup? En wat eet jouw pup?
Groetjes, Lizzy
Laatst gewijzigd door Lizzy op ma 12 jan 2004, 16:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lupa
#39409
hoi melissa,(welkom)
ik kon je niet vinden bij de bar(daar stellen mensen zich voor), daarom weet ik niet wat bv je hond eet.
Naatuurlijk ook een paar vragen, hoe groot is je hond en hoe groot is het bakkje ;D
wat eet jou hond, brokken of vlees?van brokken gaan ze veel meer drinken
Door Lizzy
#39411
Is jouw pup trouwens plotseling meer gaan drinken? Of drinkt hij altijd al veel?
Door melissa
#39417
hoi lizzy en lupa

sorry was het vergeten te schrijfen ;D
er gaat in de waterbakje ongeveer 1.5 liter in.
en sinds 2 dagen geleden ben ik over gestapt van pedigree naar rodi compleet die pedigree rotzooi hoeft hij niet meer want daar van kreeg hij veel jeuk en rode bultjes.maar voor dat ik overstappte van pedigree naar rodi had hij het ook al veel water drinkenik heb mijn pup nu al 2 maanden en hij is 6 mnd oud en het is een golden retiever reu.
ik laat hem 5 keer perdag uit om de 3 a 4 uur uit en wel 30 min wandelen en hij plast maar 1 keer snap niet waar hij die water laat ::) ;D.
verder is hij heel erg gezond allen die jeuk nog maar dat word ook al wat minder heb gisteren kamille thee opgesmeert en het even op gelaten en er naa goed gewassen dus dat is al wat minder.
gr.melissa
Door Lupa
#39422
ik zou het even een paar weken aanzin, hij zit net 2 dagen aan de rodi dus de pedri....rotzooi zit nog in zijn licham.
Als je over een tijdje nog bezorgt bent zou ik wel naar de DA gaan en een bloed onderzoek laten doen.
maar ik vermoed dat het over een week het al minder moet zijn
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door