Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door ynexes
#393894
Een paar weken geleden vroeg ik u raad in verband met een brokkenpuppy over te schakelen op verse voeding.
Nu, de pup is een week geleden thuis gekomen en ik heb uw raad opgevolgd nl. onmiddelijk verse voeding geven met ondersteuning van probiotica. Alles is fantastisch verlopen, geen enkel probleem en ze vindt het reuzelekker ! Bedankt voor alle goede raadgevingen en lieve groetjes,

Ynexes, Djessie en Emma,
Door Lizzy
#393956
Fantastisch zeg! Hoe is het verder met jullie puppy?
Groetjes, Lizzy
Door ynexes
#394577
Hallo,
De puppy is ons 2de Flatcoatretriever teefje, ons oudste teefje is 17maand. Al jaren hebben wij Flatcoats, verleden jaar hebben wij 2 flatjes verloren :(aan kanker ! Dat is eigenlijk de reden dat wij nu zo fanatiek bezig zijn met hun voeding, ik heb geen enkel vertrouwen meer in fabrieksvoeding zelfs niet meer in kvv, :-\ want ik stel zelf samen. Eerst met een schema van de dierenarts (vindt je niet veel hé) nadien heb ik het barfforum ontdekt met ontzettend veel informatie op allerlei gebied ! Nogmaals bedankt iedereen. :D
Djessie is héél lief met de pup, Emma slaapt tussen haar poten, echt schattig om te zien ! Nu zijn wij aan het genieten, de puppytijd is zò vlug voorbij. Wat groeit zo'n hondje ontzettend vlug, niet te doen :o
Vele lieve groetjes,
Ynexes,
Door Ike
#394629
ow, wat erg, helemaal om twee honden in een jaar te moeten missen :'( :'(, wat een super da heb jij zeg, en fijn dat je pup het goed kan vinden met de andere hond!
Door Anneke V
#394930
Goed nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Toch leuk als ze zo genieten van hun eten he ;D
Als je nog met vragen zit, stel ze gerust! ;)
Door Anneke V
#394931
[quote="ynexes"]
Hallo,
De puppy is ons 2de Flatcoatretriever teefje, ons oudste teefje is 17maand. Al jaren hebben wij Flatcoats, verleden jaar hebben wij 2 flatjes verloren :(aan kanker ! Dat is eigenlijk de reden dat wij nu zo fanatiek bezig zijn met hun voeding, ik heb geen enkel vertrouwen meer in fabrieksvoeding zelfs niet meer in kvv, :-\ want ik stel zelf samen. Eerst met een schema van de dierenarts (vindt je niet veel hé) nadien heb ik het barfforum ontdekt met ontzettend veel informatie op allerlei gebied ! Nogmaals bedankt iedereen. :D
Djessie is héél lief met de pup, Emma slaapt tussen haar poten, echt schattig om te zien ! Nu zijn wij aan het genieten, de puppytijd is zò vlug voorbij. Wat groeit zo'n hondje ontzettend vlug, niet te doen :o
Vele lieve groetjes,
Ynexes,
[/quote]

Ammai! Goede dierenarts hebben jullie!!!!
Ja, ze groeien snel op :(
Door CavaliersLokeren
#394984
Eerst met een schema van de dierenarts (vindt je niet veel hé) nadien heb ik het barfforum ontdekt met ontzettend veel informatie op allerlei gebied
Wees gelukkig met dergelijke DA de meeste zingen een andere liedje, genaamd brokken. >:(
Door Doedels
#395365
[quote="ynexes"]
Eerst met een schema van de dierenarts (vindt je niet veel hé) [/quote]Staat deze da al op de lijst met pro vers da's?
Door liliank
#396190
[quote="dirk.simoen"]
Wees gelukkig met dergelijke DA de meeste zingen een andere liedje, genaamd brokken. >:(
[/quote]

hai
ik heb ook een dierenarts die vind duck voer toch wel
erg goed.
zij vind vers voer zo wie zo beter dus ik moest maar gewoon door gaan ;D

gr lilian
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door