Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Isis
#390972
.........bloedonderzoek bij jullie dierenarts?

Ik wilde wat weten van bloedonderzoeken die mijn da heeft laten doen bij Isis en Miep Jainie 2 jaar geleden, ze heeft toen alle Middelandse Zee ziektes laten
onderzoeken en alles was negatief, dus ik was heel blij maar wel 320 euro lichter maak niet uit hoor maar vond het wel erg prijzig en ging er dus ook van uit dat alle ziektes getest waren. Wat blijk ik belde van de week op ik had wat vraagjes nu blijkt hartworm niet onderzocht te zijn ??? Dus ik vragen wat de kosten van zo’n onderzoek is om het alsnog te laten onderzoeken 150 euro ::), nu mijn vraag wat kost bij jullie da nou zo’n onderzoek?
Door Ster
#392893
De onderzoeken die jij noemt heb ik nooit laten doen, maar wel een keer een titerbepaling van rabiesantistoffen. Dat was idd ook iets van 150 euro. Ongelovelijk he, tja, microbioloog is een goed betaalde baan.
Door Jojo
#392930
Ik heb ook eens bloed laten afnemen bij joey, dit werd opgestuurd ergens naar een lab.
Het was voor een allergietest en ik moest daar ook iets van 150 euro voor betalen, dat zou zo duur zijn om de stofjes waarmee getest werd ???
Door Peet
#392940
Ik heb begin van dit jaar Beau's bloed op ureum, creatinine en de hele bubs laten checken (zeg maar: lever en nierfuncties, mogelijke onstekingen, telling witte bloedlichaampjes etc) omdat ik nierfalen vermoedde. Ik was dik over de 200 euro kwijt....
Door Isis
#396740
dank voor jullie antwoord, ik weet nu dat ik in de toekomst het bloed laat onderzoeken in Duitsland das stukke goedkoper en zij weten daar van wanten.
Dat kan ik van Utrecht niet zeggen wat een stelletje knoeiers zitten daar zeg ???
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door