Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Laura2004
#389432
Ik geef Ziggy af en toe CB eend/ rijst (en soms gewoon eend) en ik vroeg me dus af wat die witte stukjes zijn in de CB. Ik dacht eerst nl. dat het stukjes bot waren, maar je kan ze zo kapot drukken tussen je vingers.
Zijn het stukjes vet of zo?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#389457
[quote="Laura2004"]
Ik geef Ziggy af en toe CB eend/ rijst (en soms gewoon eend) en ik vroeg me dus af wat die witte stukjes zijn in de CB. Ik dacht eerst nl. dat het stukjes bot waren, maar je kan ze zo kapot drukken tussen je vingers.
Zijn het stukjes vet of zo?
[/quote]

Daar lijkt het voor mij wel het meeste op.
Door Femke
#389722
[quote="Laura2004"]
Ik geef Ziggy af en toe CB eend/ rijst (en soms gewoon eend) en ik vroeg me dus af wat die witte stukjes zijn in de CB. Ik dacht eerst nl. dat het stukjes bot waren, maar je kan ze zo kapot drukken tussen je vingers.
Zijn het stukjes vet of zo?
[/quote]

ja het is vet. Toen ik een keer een lading actief had gehaald verbaasde ik me over de hoeveelheid witte korrels die erin zaten
Door chrisje
#392290
Als je nog altijd niet zeker bent, kun je Corinne van CB altijd mailen. je krijgt altijd een antwoord terug. ;D
Door Laura2004
#392297
Ik dacht al dat het vet was, maar ik wilde het zeker weten. Er zitten in cb eend/rijst heel veel van die witte stukjes in, dus ik denk ook dat Ziggy daarom vaak zachte ontlasting heeft.
Door Bianca1
#392663
in aanvulling op de witte stukjes, weet iemand dan wat de reepjes 'vlees'zijn met witte 'tanden' erop? puur uit nieuwsgierigheid.....
Ik vind het net een soort gebit lijken, een soort hanekam, maar dan dus met witte 'tanden'. brrr
Gebruikersavatar
Door Angelique
#392692
[quote="bianca1"]
in aanvulling op de witte stukjes, weet iemand dan wat de reepjes 'vlees'zijn met witte 'tanden' erop? puur uit nieuwsgierigheid.....
Ik vind het net een soort gebit lijken, een soort hanekam, maar dan dus met witte 'tanden'. brrr
[/quote]

Kimmels ??? ;D
Door Doedels
#392694
[quote="bianca1"]
in aanvulling op de witte stukjes, weet iemand dan wat de reepjes 'vlees'zijn met witte 'tanden' erop? puur uit nieuwsgierigheid.....
Ik vind het net een soort gebit lijken, een soort hanekam, maar dan dus met witte 'tanden'. brrr
[/quote]foto?
Door Bianca1
#392904
helaas, in de maaltijd van vandaag geen hanekam aangetroffen.....
Zodra ik er een vind (Ik voer meestal energique en daar zit het niet in) zet ik em op de foto
Door Doedels
#393475
[quote="bianca1"]
helaas, in de maaltijd van vandaag geen hanekam aangetroffen.....
Zodra ik er een vind (Ik voer meestal energique en daar zit het niet in) zet ik em op de foto
[/quote]Ik ben benieuwd. Ik heb in de cb gezocht, maar geen hanekam gevonden.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door