Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door puck
#391856
Hoi,

Ik heb al het een en ander gelezen en nu begrijp ik dat het slim is om probiotica te gebruiken als je van brokkeb overstapt op KVV. Maar hoe kom ik hier aan en hoeveel moet ik het gebruiken?

Groetjes Susan
Door Lizzy
#391861
Ik koop het altijd bij de reformwinkel/natuurwinkel van Akropharma (het heet Acidophilus). Dierenartsen kunnen ook bestellen. Dan heet het Protexin. Best duur, wel goed. Ook via het Internet is het te bestellen. Bijv. van De Groene Os.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#391878
OP het potje van de etos staat dus darm conditie met acidophilus (ondersteunt je darmflora). Is dit te vergelijken met probiotica? Of doe ik er verstandig aan om het toch bij de reformwinkel te halen.
Door Helen
#391885
Ik gebruik, nou ja de honden dan, tegenwoordig de probiotica van vitotaal. Bij de Tuinen te koop. Ik heb meerdere merken geprobeerd en ik ben heel erg tevreden over dit merk. Zelfs nog meer dan de probiotica van de Hema die ik vroeger gebruikte (die nu uit de handel is). Je merkt echt direct resultaat en er zitten 5 (of 6 ??) verschillende bacterieculturen in.
Door puck
#391942
[quote="Helen"]
Ik gebruik, nou ja de honden dan, tegenwoordig de probiotica van vitotaal. Bij de Tuinen te koop. [/quote]

Hoeveel geef je dan aan je hond? Puck is nogal klein. Ze weegt maar net iets meer dan 6 kg.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door