Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door sheba
#391660
te gek , we hebben onze honden vandaag voor het eerst ieder een schapen kop gegeven ;D
tommie viel bijna meteen gretig aan, sheba keek
eerst wel wat raar op, wist niet meteen wat ie er nou mee moest :P nadat tom het voor had gedaan begon
sheba ook te knagen. na een dik uur kluiven had sheba er genoeg van en viel dood moe op de
bank in slaap. een half uur daarna had ook tom er genoeg van en kwam ook op de bank liggen en viel in een hele diepe maar voldane slaap ;D ;D
zeker voor herhaling vatbaar dus. ;D wij hebben hier zo van genoten dat we het graag met iedereen wilden
delen ;) ;D
Door 202spots
#391662
Lekker gegaan he? ;)
Fijn dat niet alleen de honden ervan hebben genoten,maar jullie zelf OOK!!
Door sheba
#391670
;D ;D we zijn nog steeds na aan het genieten ;D het is heerlijk om te zien hoe gelukkig je hond is ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#391694
En je buren lopen nu niet met een boog om jullie heen ?



The addams family ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Door macgirlie
#391696
Willen we hier foto's van zien??????? Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Fijn dat jullie honden er zo van genoten hebben maar dit barf-gerecht komt bij ons niet op de menukaart. ;D
Door geer
#391766
Ik heb een keer een lamskop gekocht, verkneukelend in mijn vriezertje gestopt..hem er na een paar daagjes uitgehaald. De hondjes bij me geroepen "oooh, moet je nou eens kijken wat lekkeeeeer!!!" Likkebaardend het papiertje eraf gepeuterd....

en toen...

Toen werd ik aangekeken door een ontveld lammetje, met een niet al te fris, maar nog wel intact gebit, met een grote dikke vieze zwarte tong half uit z'n bek... De slager was zo aardig geweest hem ook alvast een stuk door de midden te hakken dus hij had een schitterende Hersen-hanenkam over de hakspleet lopen...dus toen....heb ik hem kokhalzend in de prullenbak gegooid en een kippenvleugeltje ontdooid ::) ::)
Door Tineke *
#391782
Wat is nu het verschil tussen een schapekop of een konijntje?Vind ik persoonlijk het konijntje zieliger.Trouwens ik denk dat ik m'n man weg kan brengen als hij dat zou zien.

Tineke
Door geer
#391785
Oh, er is niets zieligers aan... Een kippenvleugel is net zo zielig als een schapenkop... Alleen woon ik op een etage zonder tuin en ging deze aanblik mij toch net even iets te ver ;)
Door Mevroi Kruim
#391822
Ik vind het idd ook niet echt jofel, zo'n kop die je zo verwijtend aanstaart :P :P en die tong :P :P maar de mosnters vinden het super, vooral Tara. De slager zaagt ze doormidden of in meer stukken met de lintzaag, een hele kop is iets te veel van het goede voor de hondjes. En het zijn lamskoppen, dat scheelt.
Zo'n dwarsdoorsnede vind ik trouwens wel interessant mnoet ik zeggen, om te zien waar de hersentjes zitten enzo (klein trouwens ;D)
Ze laten hier de onder- en bovenkaak over, met het gebitje er in. Wel een prettig idee 8)
Door Bert
#391842
Hier geef ik ook reglematig een lamskop, halverwege pak ik hem weg, en gaat ie ff de koelkast in, in een grote plastic box, voor de volgende dag.

enigste wat hier overblijft is het gebit, en een klein stukje schedelpan.

Bert
Door Daisy75
#391848
Brrr nee dat geef ik niet hoor, ben niet zo gek op het geven van koppen eigenlijk...kijken je zo aan :-[
Kayleigh mijn teef vangt liever een levend schaap....(wat ze niet mag maar wel al eens geprobeerd heeft en gelukkig goed afgelopen door mijn snelle actie...pff wat een verhaal was dat joh).
Hahahha ze denkt nu bij alles wat ze ziet lopen in de wei....BARFEN!!!!!! :P
Door Doedels
#392058
geer schreef: Ik heb een keer een lamskop gekocht, verkneukelend in mijn vriezertje gestopt..hem er na een paar daagjes uitgehaald. De hondjes bij me geroepen "oooh, moet je nou eens kijken wat lekkeeeeer!!!" Likkebaardend het papiertje eraf gepeuterd....

en toen...

Toen werd ik aangekeken door een ontveld lammetje, met een niet al te fris, maar nog wel intact gebit, met een grote dikke vieze zwarte tong half uit z'n bek... De slager was zo aardig geweest hem ook alvast een stuk door de midden te hakken dus hij had een schitterende Hersen-hanenkam over de hakspleet lopen...dus toen....heb ik hem kokhalzend in de prullenbak gegooid en een kippenvleugeltje ontdooid ::) ::)
Ik heb alle begrip voor jouw actie. Ik ben ook nog niet zo 'barfvast' :P Op zich vind ik een dwarsdoorsnede van een hersenpan reuze boeiend. Maar er gaat iets mis zodra er geknaagd wordt aan iets dat mij aankijkt. Mijn jongens moeten het dus met prooien zonder oogjes doen.
Door sheba
#392073
;D ;D deze keken ons niet meer aan de ogen zaten er al niet meer in ;D ;D we halen ze bij een islamitische slager en hij verkoopt ze zonder ogen :-X misschien wel een idee om de volgende keer te vragen of ie ze door wil zagen ;D eet denk ik wat makkelijker
iemand trouwens enig idee hoe lang je ze goed kan houden heb ze vandaag weer gegeven maar zijn eigenlijk nog lang niet op. weggooien of morgen weer geven ??? ??? wie o wie
Laatst gewijzigd door sheba op zo 25 sep 2005, 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Door geer
#392108
Doedels schreef: Ik heb alle begrip voor jouw actie. Ik ben ook nog niet zo 'barfvast' :P Op zich vind ik een dwarsdoorsnede van een hersenpan reuze boeiend. Maar er gaat iets mis zodra er geknaagd wordt aan iets dat mij aankijkt. Mijn jongens moeten het dus met prooien zonder oogjes doen.
Nou, als ik een tuin zou hebben.... Maar die heb ik niet...wat dus inhoudt dat het of op het priegelbalkon, maar meestal toch binnen wordt gegeten. En Sophie schudt graag altijd eerst even haar 'prooi' goed uit, om wel zeker te weten dat hij echt dood is... Zie je het al voor je, de spetterende hersentjes tegen de ramen ;D ;D En Ted kan nooit een halve kop op, dus die moet ik gegarandeerd halverwege afpakken... Een halve kop is nog tot daaraantoe, maar een afgekloven halve kop ::) ::) :P
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door