Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#390939
Vandaag was de ab kuur voor Eyra op, en ik heb dus weer de urine laten controleren.
Volgens de da is er geen ontsteking meer te vinden, maar nog steeds vond ze het niet helemaal okay. Ze blijft dus vertellen dat een nierdieet beter zou zijn (brokken natuurlijk!!)
Ze kan zich helemaal niet vinden in mijn manier van de honden voeren, en inmiddels begint me dat meer dan te irriteren. Weet iemand of er een goede dierenarts in Rotterdam of omstreken zit, die niet direkt alles afschuift op mijn manier van voeren?? ???
Laatst gewijzigd door Demi en Eyra op vr 23 sep 2005, 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.
#391083
Ja dat ben ik dus ook van plan, maar als er een dierenarts in de buurt van Rotterdam is die versvlees niet verfoeit, dan heb ik dat probleem ook direkt getekkeld. Ik word er namelijk niet goed van, dat mens reageert op mijn verhaal van vers vlees alsof ik ze aan het vergiftigen ben......
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door