Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Eef+Stippels
#388309
Wandor heeft een flesje "arnica natuurlijke olie" leeggegeten... Het is massage-olie, dus geen onverdunde etherische olie. Iemand enig idee wat ik hem nu het best kan geven? Of moet ik hem laten braken?
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op ma 19 sep 2005, 13:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mevroi Kruim
#388312
Ik zou direct de da bellen. Of Tannetje, die heeft iig verstand van arnica en olie.
Enne ... misschien ff verplaatsen naar de medische categorie?
Door Eef+Stippels
#388314
[quote="Kruimel"]
Ik zou direct de da bellen. Of Tannetje, die heeft iig verstand van arnica en olie.
Enne ... misschien ff verplaatsen naar de medische categorie?
[/quote]

oeps, in mijn haast verkeerd geplaatst.
Door Eef+Stippels
#388326
Ik heb Tannetje gebeld. Het is al meer dan een half uur geleden dat ie het op heeft, dus laten braken heeft geen zin meer. Ik moet het aankijken. Hij kan gaan overgeven, diaree krijgen, nu merken we in ieder geval nog niets. We hebben hem eten gegeven. Nu maar afwachten hoe het gaat. Ook niet echt slim van ons om die fles in de kamer te laten staan ::)
Door Eef+Stippels
#388371
[quote="Ike"]
oh jee, hoop dat ie niet veel last ervan krijgt, sterkte!
(wel een alles- eter :o)
[/quote]

Ja, hij eet echt alles! Helemaal sinds de castratie is hij een vreetmonster geworden.
Door Red_Hunter
#388411
Oh jee hopelijk gaat alles goed.
Als ik zie wat mijn vorige teef altijd naar binnen werkte ??? en nooit bij de DA voor haar, ongelooflijk.

Dus hopelijk bij jou van hetzelfde. ;)

Groetjes Trudie
Door Mevroi Kruim
#388415
Nou ja, wie verwacht dan ook dat Wandor een fles olie naar binnen werkt? Zo lekker is die Arnica olie niet volgens mij.
Ik duim voor je hoor!
Door Eef+Stippels
#388559
Nou, het gaat nog steeds prima met Wandor. Hij gedraagt zich absoluut niet anders dan anders. Hij heeft nog niet overgegeven. Ik heb ook nog geen diaree gezien (maar misschien heeft ie het ergens achter in de tuin geloosd, dat zou nog kunnen).

Op hoop van zegen. Misschien heeft ie er helemaal geen last van. Hij heeft alweer twee maaltijden met smaak naar binnen gewerkt.
Door Mevroi Kruim
#388636
Klinkt goed! Dat weten we dus ook weer, arnica-olie is niet gevaarljk bij inwendig gebruik (en z'n darmen hebben vast geen last van kneuzingen en blauwe plekken meer ;D)
Door Eef+Stippels
#388896
Hij is de nacht goed doorgekomen. Ik heb geen verrassingen gevonden toen ik vanochtend beneden kwam. Vanochtend was hij wel flink aan de diaree, maar dat is ook wel logisch natuurlijk. Volgens mij voelt hij zich nog steeds gewoon goed. Gelukkig maar, ik schrok wel even.
Door diana
#389224
nou gelukkig zeg !!
dat was dan dus wel een verrassing hahaa ,
want ik weet wat ze kunnen neerleggen als het mis is :P
Toch redelijk door heengekomen .
Door diana
#389228
oww nu ik je toch hier tref.
mijn dobers hebben allebij heel erg weinig haar op hun buik
ze krijgen al jaren nu kvv carnibest en af en toe zelf wat gemaakt of een ahv dagje ,
hun buik is bijna te zien
is dat bij alle dobers zo????
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door