Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door senadance
#389176
Boy , krijgt hier en daar een hard bultje, ligt er echt bovenop en is keihard, een in zijn nek twee op zijn rug, bloed niet en ziet er ook niet ontstoken uit, zouden het vetbulten kunnen zijn??
zijn zo groot als een doperwt,
Laatst gewijzigd door senadance op di 20 sep 2005, 20:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
#389183
Bulten vind ik altijd eng,maar volgens mij zijn het inderdaad gewoon vetbulten.
Bij twijfel misschien toch even naar de Da.
Door Truus
#389223
Zo gauw je merkt dat ze veranderen, groter worden, moet je er even naar laten kijken. Het kan gewoon iets onschuldigs zijn zoals ouderdom wratjes maar hou het in de gaten.
Door Laura2004
#389389
Lizzy schreef: Bultjes: ik vind dat je ze altijd even door een DA moet laten nakijken.
Bij mij hebben ze nog geen bultjes gehad, maar ik denk dat ik ook meteen bij de DA zou zitten. Ben nogal hysterisch met dat soort dingen.
Gebruikersavatar
Door JolandaB
#389431
Ik hou niet van bultjes, als mijn honden een bultje hebben dan laat ik een biopt nemen. Het is niet belastend voor de hond alleen voor je knip maar je hebt wel tot op zekere hoogte zekerheid.
Onze "oude"dierenarts riep altijd ; oh dat is een wratje of een vetbultje, daar moet je niets aan doen. Een tijd later was dat onschuldige bultje uitgegroeit tot een tumor.

Dat wil niet zeggen dat het bultje bij jouw hond niet onschuldig kan zijn hoor ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door