Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#389150
Hi Steph,

sorry ik zal je moeten teleurstellen (ik ben het "meisje van izegem", althans mijn vriend is van daar, maar wij wonen daar niet (meer)).
Ik koop mijn Cb altijd in kilo-verpakkingen -en die betaal ik al duur in vergelijking met sommigen-, ik vind het in de kleinere verpakkingen eerlijk gezegd gewoon te duur anders (voor dat geld kan ik al heel wat schone stukjes vlees kopen voor dat trio hier). Daarbij komt nog dat ze blijkbaar hun buik een beetje vol hebben van de natuurmix ook sinds kort (weet niet welke soort het bij jou is), ik probeer nu wat plaats te maken in mijn diepvries om zelf samen te stellen (dat eten ze wel vlot)
Laatst gewijzigd door wenne op di 20 sep 2005, 19:15, 1 keer totaal gewijzigd.
#389154
wenne schreef: Hi Steph,

sorry ik zal je moeten teleurstellen (ik ben het "meisje van izegem", althans mijn vriend is van daar, maar wij wonen daar niet (meer)).
Ik koop mijn Cb altijd in kilo-verpakkingen -en die betaal ik al duur in vergelijking met sommigen-, ik vind het in de kleinere verpakkingen eerlijk gezegd gewoon te duur anders (voor dat geld kan ik al heel wat schone stukjes vlees kopen voor dat trio hier). Daarbij komt nog dat ze blijkbaar hun buik een beetje vol hebben van de natuurmix ook sinds kort (weet niet welke soort het bij jou is), ik probeer nu wat plaats te maken in mijn diepvries om zelf samen te stellen (dat eten ze wel vlot)
Ok, dan zullen de zwerfkatjes hier hun beste dagen hebben. Mijn 2 vieze katten lusten echt alleen hun stomme whiskas brokken. Heb al van alles geprobeerd. Ik heb de 250 gr besteld omdat ik die gemakkellijker te hanteren vind voor een poes.
#389593
Steph schreef: Iemand intresse om mijn Carnibest voor poezen af te kopen. 4,5 kg voor 25 euro. Ik weet dat er hier een meisje is uit Izegem die intresse had maar weet niet meer hoe zij noemt!

Hallo 25 eurie voor 4,5 kilo CB voor dat geld lijste ik het in en hing het als kunst aan de muur :o
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door