Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door - Judith -
#388673
Zo. De prijs voor de beste alliteratie van de dag heb ik alvast binnen... ::)

Bruin zat net de hele tijd te soppen. Kijk ik even waaraan, blijk hij een bobbeltje op zijn bal te hebben (ca. 1 cm doorsnee). Het voelt net als de rest van de bal, maar ziet er erg raar uit. Hij was ook een beetje onrustig (bank op, bank af), maar inmiddels slaapt hij weer. Heb even getempt, maar hij had geen koorts. Herken iemand dit?
Oh ja, hij is een pup van tien maanden.


Groeten, Judith
Laatst gewijzigd door - Judith - op ma 19 sep 2005, 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#388683
Ja zou kunnen, maar het lijkt alsof er een stukje uitgeplopt is (ja sorry, klinkt een beetje raar). Het ziet er een beetje uit als een bultje dat je ook wel ziet bij een navelbreuk, maar dan kleiner en dan op zijn bal ::) ::) ::) Maakt het nog sense???
Door malinois
#388765
het zou ook een teek geweest kunnen zijn die hij er zelf vanaf heeft gehaald. ik zie dat hier vaker en dan blijft er een raar bultje over.
Door Ine
#388785
Is de huid niet aangetast? Ik bedoel, lijkt het onder de huid te zitten, zonder enige beschadiging daaraan?
Toch even heel goed in de gaten houden en bij twijfel toch aan de da laten zien.
Knuffel voor Bruin! :-*
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#388941
ine schreef: Is de huid niet aangetast? Ik bedoel, lijkt het onder de huid te zitten, zonder enige beschadiging daaraan?
Ja precies, zo ziet het eruit. Vanmorgen was het overigens niet meer te zien, maar wel te voelen ::), hoewel minder dan gisteren. Verder is hij weer helemaal zijn eigen vrolijke en sprankelende zelf :D. Ik blijf het in de gaten houden. Als het blijft ga ik naar de DA.

Groeten, Judith
Door Doedels
#389261
Judith van Sam schreef: Ja precies, zo ziet het eruit. Vanmorgen was het overigens niet meer te zien, maar wel te voelen ::), hoewel minder dan gisteren. Verder is hij weer helemaal zijn eigen vrolijke en sprankelende zelf :D. Ik blijf het in de gaten houden. Als het blijft ga ik naar de DA.

Groeten, Judith
Ik dacht eerst dat je de bijbal had ontdekt ;D Maar als het weer weg trekt dan zal het wel een insectenbeet zijn geweest. Hou het maar goed in de gaten.
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#389528
Doedels schreef: Ik dacht eerst dat je de bijbal had ontdekt ;D
Ehhhhhhhhhhhhhhhhhhm.... Ik begin langzaam een beetje rood aan te lopen, want vanmorgen lag meneertje samen met zijn moeder even bij mij op bed (ik heb vakantie :)) en hij lag wijdbeens op zijn rug te slapen. Heb ik nog eens goed gekeken en gevoeld, ontdekte ik dat zo'n zelfde bultje ook op de andere bal zit... Het leek me nét even te symmetrisch om toeval te zijn, dus ik dacht inmiddels al dat het dan dus wel zo moest horen... Stond net op het punt om een plaatje te googlen, maar nu lees ik jouw opmerking en denk ik de aard van de boosaardige bultjes ontdekt te hebben 8) 8) 8). Owwwwwwwwwwwwwww wat ontzettend dom!!!! Maar het is dan ook mijn eerste reu, hihi.

HAHAHAHAHAHAHAHA, wat een bak! ;D ;D ;D
Door Doedels
#389819
Judith van Sam schreef: Ehhhhhhhhhhhhhhhhhhm.... Ik begin langzaam een beetje rood aan te lopen, want vanmorgen lag meneertje samen met zijn moeder even bij mij op bed (ik heb vakantie :)) en hij lag wijdbeens op zijn rug te slapen. Heb ik nog eens goed gekeken en gevoeld, ontdekte ik dat zo'n zelfde bultje ook op de andere bal zit... Het leek me nét even te symmetrisch om toeval te zijn, dus ik dacht inmiddels al dat het dan dus wel zo moest horen... Stond net op het punt om een plaatje te googlen, maar nu lees ik jouw opmerking en denk ik de aard van de boosaardige bultjes ontdekt te hebben 8) 8) 8). Owwwwwwwwwwwwwww wat ontzettend dom!!!! Maar het is dan ook mijn eerste reu, hihi.

HAHAHAHAHAHAHAHA, wat een bak! ;D ;D ;D

;D ;D ;D Gelukkig niets gevaarlijks. Je hoeft je niet te schamen. Mijn MAN heeft ook een keer heel ongerust aan mij gevraagd of de hond soms een gevaarlijk gezwel had. Ik heb hem a.hv. zijn eigen ballen uitgelegd hoe het precies zit 8)
Door Ine
#389836
Doedels schreef: ;D ;D ;D Gelukkig niets gevaarlijks. Je hoeft je niet te schamen. Mijn MAN heeft ook een keer heel ongerust aan mij gevraagd of de hond soms een gevaarlijk gezwel had. Ik heb hem a.hv. zijn eigen ballen uitgelegd hoe het precies zit 8)
Heb beeld! :-[ ;D ;D ;D ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door