Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door fester
#388115
Mijn zus moest vorige week met haar honden naar de Da voor controlle. De da vroeg haar gelijk wat ontlating mee te nemen voor een wormonderzoek. ( zij voert ook versvlees en botten) Er zat niets in de ontlasting en een wormmiddel is dus ook niet nodig. Wie heeft daar ook ervaring mee?
Door Truus
#388116
Mijn dierenarts zou dit nooit uit eigen beweging vragen. Goede Dierenarts heeft jouw zus zeg.
Zelf vragen is natuurlijk altijd mogelijk , maar dit is echt uniek.
Door geer
#388119
Wij doen dat ook (ik werk bij een homp. Da, Tannetje Koning)... Wij vragen mensen ontlasting mee te nemen, dan kijken wij die na op wormen. Als er namelijk geen wormen (of meestal eitjes) worden gevonden, dan is het totaal overbodig om te ontwormen! Ontwormen helpt alleen wanneer er ook daadwerkelijk wormen zijn, anders maakt het meer kapot dan dat het goed doet!
Door Truus
#388124
geer schreef: Wij doen dat ook (ik werk bij een homp. Da, Tannetje Koning)... Wij vragen mensen ontlasting mee te nemen, dan kijken wij die na op wormen. Als er namelijk geen wormen (of meestal eitjes) worden gevonden, dan is het totaal overbodig om te ontwormen! Ontwormen helpt alleen wanneer er ook daadwerkelijk wormen zijn, anders maakt het meer kapot dan dat het goed doet!
Je zegt er wel bij dat het van de hond moet zijn he? ;D
Door fester
#388126
Truus schreef: Mijn dierenarts zou dit nooit uit eigen beweging vragen. Goede Dierenarts heeft jouw zus zeg.
Zelf vragen is natuurlijk altijd mogelijk , maar dit is echt uniek.
Geweldige Da dat is het zeker! Dit is er tenminste een die niet naar de centen kijkt maar handelt naar het belang van het dier!!!
Door Truus
#388128
fester schreef: Geweldige Da dat is het zeker! Dit is er tenminste een die niet naar de centen kijkt maar handelt naar het belang van het dier!!!
Is deze Da ook voor versvlees?
Door geer
#388129
fester schreef: Geweldige Da dat is het zeker! Dit is er tenminste een die niet naar de centen kijkt maar handelt naar het belang van het dier!!!
Welke DA was het? :)
Door geer
#388131
Truus schreef: Je zegt er wel bij dat het van de hond moet zijn he? ;D
Shit, Helen zou toch niet iets anders in die envelopjes stoppen he?!.............. ;D ;D ;D
Door Doedels
#388132
Truus schreef: Je zegt er wel bij dat het van de hond moet zijn he? ;D
Whahahaa ;D Ik ben benieuwd hoeveel mensen er inmiddels door Tannetje zijn ontwormd.
Door fester
#388134
geer schreef: Welke DA was het? :)
Dr J de Vos uit Terneuzen van dierenkliniek de Ottenhorst! We moeten altijd ongeveer 1 uur rijden om daar te komen maar dat hebben we erg graag voor over ;D
Door Truus
#388135
Doedels schreef: Whahahaa ;D Ik ben benieuwd hoeveel mensen er inmiddels door Tannetje zijn ontwormd.
Ja ik ook ;D ;D ;D
Door Doedels
#388136
geer schreef: Shit, Helen zou toch niet iets anders in die envelopjes stoppen he?!.............. ;D ;D ;D
Zeker wel shit. De vraag is alleen van wie?
Door Truus
#388137
geer schreef: Shit, Helen zou toch niet iets anders in die envelopjes stoppen he?!.............. ;D ;D ;D
Kan je het ook naar Tannetje opsturen dan ????
Door fester
#388139
Truus schreef: Is deze Da ook voor versvlees?
Hij laat dat in het midden en doet er niet echt een uitspraak over. Hij praat je in ieder geval niets aan.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door