Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door senadance
#38642
Zo lieve mensen, dank zij BP gaan we een diepvrieskist aanschaffen voor Honneponnie!!!
Kunnen we een beetje voorraad aanleggen, tot nog toe ging dat hooguit ongeveer 5 kilo meer paste niet in onze diepfriezer.
Maar nu de vraag??
Wat uis nu beter voor mijn hongerlijer en nooit genoeg hebbende Lab??
BIBI of Carnibest?? ??? ??? ???
Bibi krijg ik bij ons in de buurt (Hoogvliet) voor Carnibest moet ik verder weg, is dus nu geen!!! probleem meer.
Door Jolly
#38656
tja das altijd moeilijk, want de een zweert bij CB en de ander bij BB.
Omdat je niet vertelt wat je nu geeft (vast wel ooit gedaan maar goed ik ben blond he, dus ben ik dat vergeten) zou ik zeggen: kijk eens een tijdje aan wat je aan BB moet voeren aan mozes, om hem op gewicht en redelijk verzadigd te houden, daarna kan je een tijdje CB gaan voeren.
MAAR DIT ALLEEN DOEN ALS MOZES GEEN MEDISCHE GEBREKEN HEEFT HE.

Ik weet van chasey dat die alles eet, dus als ik ooit eens denk dat de BB wat minder van kwaliteit wordt, zal ik ook CB gaan proberen, omdat ik toch het idee hebt dat die 2 tot de beste (in ieder geval bovenaan de lijst van vers vlees voeders staan) behoren.

Toch even een vraagje terug: waarom zou je tussen BB en CB kiezen, wat geef je nu (buiten je eigengemaakte dingen).
Gebruikersavatar
Door sylvia
#38665
Ik zelf voer Carnibest,omdat dit mij het meest aansprak als voer wat ik zou willen geven,dus als je het mij vraagt zeg ik natuurlijk CB. Ik denk dat je gewoon eens de sites moet lezen van alle versvoeders en kijken wat jou het meest geschikte voer lijkt.
Laatst gewijzigd door sylvia op za 10 jan 2004, 12:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Door geer
#38669
Waarom ga je het niet gewoon allebei voeren??? Een beetje afwisseling kan volgens mij geen kwaad!! Dus niet of/of, maar gewoon en/en :D
Door senadance
#38694
Oke mensen,

ik denk dat ik het gewoon ga afwisselen.

een tot drie keer in de week stel ik zelf samen,ligt een beetje of ik tijd heb.
Vanmorgen b.v.

een kippevleugel ,ik geef hem iets bevroren, dan moet hij er langer op kauwen anders is het hap, slik weg!!
(mischien een goeie tip voor andere snelhappers :-\ :-\ ???
een hardgekookt eitje met schil
200 gram fythomix.
Vanavongd krijgt hij 200 gram BIBI compleet :P :P :P
Hij wil liever een kilo van dat spul, maar ja dat ken nie he >:( >:( >:(
verder krijgt hij ook groente (iets gekookt) op de dagen dat ik helemaal zelf samenstel
Laatst gewijzigd door senadance op za 10 jan 2004, 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Semr@
#38699
Het ligt er ook aan of je hond een merk wel lust. Onze ene hond vind carnibest wel lekker, maar onze andere hond haalt haar neus ervoor op en eet het niet.
Groetjes Mariska.
Door Helen
#38716
[quote="Semr@"]
Het ligt er ook aan of je hond een merk wel lust. Onze ene hond vind carnibest wel lekker, maar onze andere hond haalt haar neus ervoor op en eet het niet.
Groetjes Mariska.
[/quote]

Ik denk niet dat dat bij Mozes een probleem is ;D Verder zou ik ook afwisselen. Toen ik nog kvv voerde wisselde ik ook af tussen twee a drie merken.

groetjes Helen
Door diana
#38781
ik heb het allebij gevoerd.
ben overgestapt op carnibest , omdat daar groenten in zitten en in bibi niet.
maar ik heb het idee dat ik lady met carnibest beter op gewicht kan houden.
voerde van beide merken dezelfde hoeveelheid.
had verder eigenlijk geen klachten.
vraten het graag.
ik zou als je kan beide soorten nemen en lekker afwisselen.
Door senadance
#38945
waarom hardgekookt??

had ik net over zo'n eitje ,Janet,
anders krijgt hij er ongeveer 1 per week ,rauw


groetjes Sena
Door Janet
#38991
[quote="senadance"]
waarom hardgekookt??
had ik net over zo'n eitje ,Janet, anders krijgt hij er ongeveer 1 per week ,rauw
[/quote]Oh, ok :).
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door