Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door margreet
#387405
Nick heeft nu al voor de derde zomer last van korsten op zijn ruggengraat en een strook ernaast.
Een paar op zijn dijen maar dus niets op de rest van zijn lichaam.
Heeft iemand enig idee wat dit is?
Ik zit zelf aan en allergie te denken ofzo,maar heb geen idee wat ik moet geven.
Door Ine
#387413
margreet schreef: Nick heeft nu al voor de derde zomer last van korsten op zijn ruggengraat en een strook ernaast.
Een paar op zijn dijen maar dus niets op de rest van zijn lichaam.
Heeft iemand enig idee wat dit is?
Ik zit zelf aan en allergie te denken ofzo,maar heb geen idee wat ik moet geven.
Heeft hij jeuk? Zijn het droge korsten?
Door margreet
#387416
ine schreef: Heeft hij jeuk? Zijn het droge korsten?
Ik weet niet of hij jeuk heeft,zijn poten kunnen daar niet bij,wel ligt hij altijd op zijn rug te rollen als we buiten zijn.
Ja het zijn droge korsten
Door margreet
#387512
Lupa schreef: ik ook niet maar nu 1 keer.
dus dat is het niet bij jou?
mischin iets met gras?
ik vind het frappant dat lupa dat ook heeft en maar nooit eerder gehad
Ja ik zit ook aan een grassoort te denken,maar wat doe ik er tegen hè :-\
Door Femke
#387645
margreet schreef: Ja ik zit ook aan een grassoort te denken,maar wat doe ik er tegen hè :-\
heb je al eens borage olie geprobeerd? Als het ee allergie is kun je er weliswaar weinig aan doen, maar door bijv. de weerstand goed op peil te houden zou het wel kunnen dat de sypmtomen wat minder worden.
Door margreet
#387673
Femke schreef: heb je al eens borage olie geprobeerd? Als het ee allergie is kun je er weliswaar weinig aan doen, maar door bijv. de weerstand goed op peil te houden zou het wel kunnen dat de sypmtomen wat minder worden.
Dacht zelf aan cats claw daar lees ik van dat het weerstandsverhogend is,iemand enig idee hierover?
Door Femke
#387690
margreet schreef: Dacht zelf aan cats claw daar lees ik van dat het weerstandsverhogend is,iemand enig idee hierover?
ik gebruik altijd echinacea extra weerstand capsules van Bloem. Daar zit ook cat's claw in. Heb zelf geen ervaring met 'losse' cat's claw maar het is natuurlijk altijd te proberen ;)
Door Lizzy
#387797
Cat's claw helpt vooral goed bij bacteriele en virale infecties. Ik zou er niet direct aan denken bij allergieen. Misschien dat Pollen Veterinair van Puur Natuur wat voor je is, voor volgend jaar?
Door margreet
#387901
[quote="Hitam"]
Groene leem is het gemakkelijkst. 's morgens en 's avonds een theelepel door het eten doen.
[/quote]

Nu heb ik groene leem in huis,maar dat heb ik eens gekocht om OP de huid te smeren,maakt dat wat uit,ik bedoel is er een bepaald merk wat je moet hebben.
Dit is vertargil pasta
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door