Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Daisy75
#386717
Misschien dat iemand het hier weet , maar wat is nu precies geschikt voor fretjes om te barfen, of kvv en?
Ik geef wel eens hart aan ze en ga nu eens even een stukje energique proberen, maar wat is nu echt goed voor ze?
Graag hoor ik het!
Door Jojo
#386737
Oeps, ik weet niets van fretten, maar ik weet wel dat carnibest frettenvoer heeft ;D
Door wenne
#386820
Carnibest voor fretten valt hier heel goed in de smaak bij ons viertal.
Bibi (kattenversie) schijnt ook wel geschikt te zijn voor fretjes, maar aangezien dat hier niet verkrijgbaar is heb ik er geen ervaring mee.

Verder is dé ultieme barf-maaltijd voor een fret natuurlijk muizen... maar daar heb ik hun nog niet kunnen van overtuigen ::)
Eendagskuikens kan ook, maar dan alleen eens ter afwisseling, niet te vaak. Ben meer voorstander van kwartels en dergelijke dan (volwassen gevogelte in frettenformaat zeg maar ;))
Verder kun je natuurlijk ook dingen als kippenvleugels, en -nekjes geven, eens een rauw eitje, visolie, ...
Als je zelf wil gaan samenstellen, zou ik wel eerder kijken naar wat in het kattengedeelte van deze site staat, want fretten eten in de verste verten niet wat een hond eet en groenten en fruit hebben ze al helemààl niet nodig (het is zelfs uit den boze voor ze).
Door Daisy75
#386926
[quote="wenne"]
Carnibest voor fretten valt hier heel goed in de smaak bij ons viertal.
Bibi (kattenversie) schijnt ook wel geschikt te zijn voor fretjes, maar aangezien dat hier niet verkrijgbaar is heb ik er geen ervaring mee.

Verder is dé ultieme barf-maaltijd voor een fret natuurlijk muizen... maar daar heb ik hun nog niet kunnen van overtuigen ::)
Eendagskuikens kan ook, maar dan alleen eens ter afwisseling, niet te vaak. Ben meer voorstander van kwartels en dergelijke dan (volwassen gevogelte in frettenformaat zeg maar ;))
Verder kun je natuurlijk ook dingen als kippenvleugels, en -nekjes geven, eens een rauw eitje, visolie, ...
Als je zelf wil gaan samenstellen, zou ik wel eerder kijken naar wat in het kattengedeelte van deze site staat, want fretten eten in de verste verten niet wat een hond eet en groenten en fruit hebben ze al helemààl niet nodig (het is zelfs uit den boze voor ze).

[/quote]

Nou echt volledig barfen gaat niet lukken denk ik want ik heb 1 fretje die raakt echt geen vlees aan alleen brokjes hihi.
Dus het word brokjes en erbij af en toe eens een muis of eendagskuiken, stukjes hart, kip etc....moet genoeg zijn lijkt mij...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door