Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door webster
#386460
Hoi wie kan mij eens bijpraten over kvv en eventueel samen kvv inkopen in de buurt van Roosendaal Groeten Ester
Door Bounty
#386461
Hoi,

Ik woon ook in Roosendaal. Kan je mij pb-en en heb je MSN? Ik voer het nu meer dan 1 jaar en ik kan je wel op weg helpen.

In welke wijk woon jij?

Groetjes Bounty
Door webster
#386465
Hoi, helaas heb ik geen msn ik woon in de wijk Kortendijk en heb 2 rottweilers Yoy van 6 jaar weinig klachten en Webster van bijna 1 jaar met veel darm en poep klachten achter gebleven in de groei coccidiose bacterie gehad en ben bang dat hier de oorzaak licht van zijn problemen.
Door Bounty
#386494
Ik heb net een pb gestuurd, maar ik weet niet of je die hebt ontvangen, want ik heb wat problemen met mijn kabelinternet.

Ik denk dat je nu moet proberen om zijn darmflora sterker moet maken en zijn weestand moet verhogen. Probiotica is hier heel geschikt voor.

Verder krijgen honden door KVV en Barf een sterkere darmflora.


Heb je al een voorkeur voor een bepaald merk?

Ik voer zelf hoofdzakelijk Bibi, maar ben nu aan het kijken naar een goedkoper merk. Ik heb contact opgenomen metv KIVO en Smuldier.
Door maximus
#386689
ik woon ook in Roosendaal en voer Duck. Ik haal het niet in Nederland maar in Essen, het kost me daar 2 euro per kilo en in Nederland 3,25 per kilo :-X! Ik weet natuurlijk niet wat je wilt gaan voeren maar het is niet goedkoper om het samen te halen, de prijzen zijn per 16 kilo en wordt niet meer bij meer afname :-\. Er zit een verkooppunt in St. Willebrord voor Carnibest en 1 in Heiningen voor Bibi dat is ook niet ver uit de buurt ;)
Door Comet
#387676
ik woon in oudenbosch, en haal cb in fijnaart
ik wil best samen doen als je cb wilt gaan geven
Door webster
#387835
Hoi,
Ik ben nu nog de voorraad brokken aan het opmaken en bezig om een gebruikte vriezer te kopen .weet jij wat de CB daar kost.
Anders ga ik Bibi voeren die komt er zoals ik nu zie voor mij het voordeligste.
Alvast bedankt

Ester
Door Comet
#388416
[quote="webster"]
Hoi,
Ik ben nu nog de voorraad brokken aan het opmaken en bezig om een gebruikte vriezer te kopen .weet jij wat de CB daar kost.
Anders ga ik Bibi voeren die komt er zoals ik nu zie voor mij het voordeligste.
Alvast bedankt

Ester
[/quote]

hoe meer je haalt hoe goedkoper het word
ik haal nu 50 kilo per maand en betaal nu 2,60 de kilo
Door Bounty
#388624
Wij gaan overmorgen waarschijnlijk Bibi halen als je wilt kunnen we misschien een paar rollen voor jou meenemen mocht je dat willen. Ik weet alleen niet meer wat het per kilo kost. IK dacht 2,20 per kilo.

Het is nog niet zeker want als ik van Comet een berichtje terugkrijg ga ik misschien Carnibest weer een keer proberen, want in Carnibest zit ook groentes en dat spreekt mij aan.




Groetjes Bounty

[quote="webster"]
Hoi,
Ik ben nu nog de voorraad brokken aan het opmaken en bezig om een gebruikte vriezer te kopen .weet jij wat de CB daar kost.
Anders ga ik Bibi voeren die komt er zoals ik nu zie voor mij het voordeligste.
Alvast bedankt

Ester
[/quote]
Door webster
#388644
Hoi,
Ja dat is prima neem maar 10x1kg mee als je gaat ik kan het voorlopig wel kwijt op onze vereniging in de vriezer.
Ik hoor wel hoe het verder loopt
Door Bounty
#388682
Ze hebben verschillende smaken welke wil jij?

- Lam-rijst
- Natuur
- Bibi
- Kip-rijst


Groetjes Bounty

[quote="webster"]
Hoi,
Ja dat is prima neem maar 10x1kg mee als je gaat ik kan het voorlopig wel kwijt op onze vereniging in de vriezer.
Ik hoor wel hoe het verder loopt
[/quote]
Door webster
#388978
Hoi,

ik ga het maar proberen met natuurmix en bibimix dus neem van ieder maar 5 kg mee.
Laat het maar weten waar en wanneer ik het eten op kan halen.

Ester
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door