Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door wimk
#386349
Hallo allemaal,

Ik ben afgelopen maandag met Bumper naar Emmeloord geweest naar Dr Crooshof. Zij heeft ook geconstateerd dat Bumper aan beide voorpoten LPC heeft. Hij wordt aanstaande maandag over een week geopereerd. Ze heeft me ook heel duidelijk uitgelegd hoe en waarom ze tot deze conclusie kwam.

Ik hoop dat alles goed gaat komen daarna.

Groetjes Wim
Door K@rin
#386350
Oh wat een pech voor Bumper (en voor jou !)
Heel veel sterkte ermee en we horen volgende week vast hoe de operatie is verlopen !
Door Ine
#386364
..els.. schreef: mischien beetje domme vraag maar wat is LPC ??? :-[
http://www.causus.be/vrij.cfm?Id=27
Hier kun je er iets over lezen!

Wim, wat naar zeg en nog wel aan beide poten! Ik heb je een pb-tje gestuurd!
Heel veel sterkte de komende tijd en houdt ons op de hoogte!
Stevige knuffel voor Bumper! :-*
Door ..els..
#386366
nou ik heb de link even gelezen (bedankt ine ;)) wat naar zeg voor julie! en ook nog wel aan allebij z`n pootjes..:( heel veel sterke en succes met de operatie!!! :-*
Door 202spots
#386370
Achgossie...Ik hoop ook dat ie hierna van alle problemen af is!!
Success!! Knuffies voor je kereltje :-* :-*
Door Nelly
#386381
Goh, wat rot nou weer; hopenlijk knapt-ie na de operatie weer helemaal op! Knuffel voor Bumper :-*
Door crutz
#386388
erg vervelend,
gelukkig is Bumper nog wel heel erg jong en is er waarschijnlijk (hopelijk) weinig rest schade van de LPC

sterkte er mee
Door Lizzy
#386391
He gatverdamme Wim, wat onwijs vervelend voor jullie :(! Gelukkig ben je daar in goede handen en komt het wel goed met hem hoor! Knuffel voor Bumper :-*!
Door Helen
#386396
Jeetje Wim, wat naar...Ik dacht deze week nog aan jullie en vroeg me af wanneer jullie naar Emmeloord moesten.
Wel fijn dat alles goed is uitgelegd. Fijne arts is zij he!
Heeft zij wel foto's gemaakt?

Heel veel sterkte bij de operatie!!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door