Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door mariette
#385134
Hallo,

Het zal vast al weleens eens " behandeld" zijn op dit forum maar graag toch nog even jullie antwoorden of ervaringen m.b.t. Rodi.
Ik heb een teckel van bijna 5 maanden die ik als ik Rodi geef, veel en dunne ontlasting geeft. De hier in de buurt aanwezige Duck die wordt verkocht, heeft heel veel diepvrieskristallen. Ben ws. de enige die dat hier koopt!! Iemand tips over alternatieven?
Door Peet
#385143
Het hangt er een beetje vanaf waar je zit... Kijk anders even op de site van Carnibest of Bibi of er een verkooppunt van die merken bij jou in de buurt is.

Overigens zijn diepvrieskristallen niet erg hoor.....Doet je hond het op Duck wel goed?
Door Truus
#385185
Ik zal je even de merken van ander versleesvoeding geven, kun je eens vergelijken.
De merken versvlees die in Nederland verkrijgbaar zijn (op alfabetische volgorde):
www.ahv-breda.nl
www.banditvoeding.nl
www.bibidiervoeding.nl
www.carnibest.nl
www.ducknatuurvoeding.com
www.energique.nl
www.kivo-petfood.nl/index-nl.htm
www.prinspetfood.nl
www.rodipetfood.nl
www.diervoeding.com voor Smuldier

Je moet zelf kijken op welke voeding je hond het het beste op doet.
Als je groter in gaat kopen, gaat de prijs iets naar beneden. Vaak doen mensen hier dan ook samen als ze bij elkaar in de regio wonen.
Succes.
Door mariette
#385195
heb inderdaad maar net wat carnibest besteld. Daar werd verteld dat Rodi m.n. veel granen bevat. Ik moet zeggen dat de prijs mij nog meeviel als ik het vergelijk met Rodi waar je voor 1 kilo tussen de 3 en 3,50 euro uitkomt. Nu 1 kilo voor E 2,95.
Beetje zoekende dus. Ook nadenken bij welke tussendoortjes welk effect kan geven. Tjatja t'is wat zo'n kvv teckel ;) Maar krijg wel heel veel lovende reacties op hoe hij eruit ziet dus we gaan gewoon door met kvv. Ben nog niet in het kippennekken stadium, dat niet..!

Mariette
Door Truus
#385196
En....misschien is het wel leuk om je ook even voor te stellen in de voorstelrubriek ;).
Door Truus
#385202
Ja leuk is dat die reactie's he :D. Je ziet duidelijk verschil met andere honden.
Ik weet niet waar je woont maar in deze rubriek lees je vaak dat mensen samen doen om de kosten te drukken. Je kan zelf natuurlijk ook een oproepje plaatsen. Wel moet je een vriezer hebben natuurlijk.

http://www.barfplaats.nl/forum/viewforum.php?f=6
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door