Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Gaia
#384691
Kom ik weer aan met mijn poepvragen ;) :-[
Maar ik vroeg me af welke kleur gezonde ontlasting heeft als je CB voert? Ik ben namelijk benieuwd of Gaia aan het ontgiften is. Haar poep is namelijk grijs en een beetje slijmstukjes er door.. Blijft dit zo, of is dit ontgiften?
Door Anneke V
#384695
Ik weet dat Pluto veeel slijm & diarree gepoept heeft toen hij van brokken naar barf & kvv ging!!!!
En onze nieuwe puppy heeft ook al zijn deel slijmpoep gehad... ::)
Dus ja, hij zal aan't ongiften zijn!
Normale stoelgang is bruin & in worstjesvorm. ;D

Don't worry, nog effe & hij poept mooie worstjes & ook minder ;D
Laatst gewijzigd door Anneke V op ma 12 sep 2005, 15:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Doedels
#384894
[quote="Gaia"]
Kom ik weer aan met mijn poepvragen ;) :-[
Maar ik vroeg me af welke kleur gezonde ontlasting heeft als je CB voert? Ik ben namelijk benieuwd of Gaia aan het ontgiften is. Haar poep is namelijk grijs en een beetje slijmstukjes er door.. Blijft dit zo, of is dit ontgiften?
[/quote]In vergelijking met brokken is de ontlasting van veel vers honden een stuk donkerder. Van cb lam/rijst kunnen honden geel poepen. Zoals Anneke al aangeeft, zal het slijmerige vanzelf over gaan.
Door jeanne
#384898
hier poepen hele donkere stevige worstjes.

sil heeft een hele tijd dunne poep gehad, maar nu krijgt ie een week probiotica capsules van het kruidvat en nu poept ie ook gewone drolletjes ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#385073
Dat slijmerige erbij is van het schoonmaken van de darmen, je hebt ook nog kans dat je in slijmvliezen ingepakte poep krijgt , niet ongerust maken, dat is het oude slijmvlies wat de darmwand bekleed, ouwe vloerbedekking eruit en een nieuwe frisse erin ;)
Door Liselot
#385097
Mijn kater (krijgt 1,5 week carnibest) heeft nu ook slijmpoep, ik dacht al dat het ontgifting was, heb me al ontzettend moeten inhouden niet naar de DA te rennen. Ik houd die kattenbakken in de gaten !
Door Jojo
#385145
[quote="Liselot"]
Mijn kater (krijgt 1,5 week carnibest) heeft nu ook slijmpoep, ik dacht al dat het ontgifting was, heb me al ontzettend moeten inhouden niet naar de DA te rennen. Ik houd die kattenbakken in de gaten !
[/quote]
Toen mijn pup net op de energique over was had hij ook vaak zo´n met slijm ingepakt drol. Ik freaken natuurlijk naar de da, daar denken ze dan direct aan een darmontsteking of een voedselintolerantie ::) Wist ik toen wat ik nu weet dan was ik alleen maar blij ipv angstig geweest met die slijmzooi bij de drol ;D
Het is gewoon overgegaan en heeft het niet weer gehad.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door