Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door Sonja
#384599
Ik stel zelf samen voor m'n katten en ze eten bijna alles (behalve lever) met smaak op.
Als ik naar het buitenland moet dan krijgen ze kvv, want dat is wat makkelijker voor de oppas. Ze krijgen dan bibi en daar hebben ze nooit bezwaar tegen gemaakt.
Nu ga ik morgenochtend vroeg weg en ik was vrijdag bij Tannetje, dus heb ik een keer Carnibest meegenomen. Ik twijfelde er eigenlijk niet aan dat ze dat ook wel met smaak op zouden eten. Maar toch maar even voor de zekerheid geprobeerd. Nou, niet dus. >:(
Ze moeten het niet.
Echt weer wat voor katten.....
Gebruikersavatar
Door Sonja
#384800
[quote="sylvia"]
En als je het mengt met bibi?
[/quote]

Geen idee. Ik heb Edo daarstraks wel gevraagd of hij bibi mee wilde nemen en dat heeft hij ook gedaan. Maar ik heb nu geen tijd meer om bibi en carnibest te laten ontdooien en het uit te proberen en het te mengen. Bovendien lijkt me dat ook weer lastig voor de oppas. Ze krijgen dus de komende week toch maar bibi en als ik terug ben ga ik wel proberen om ze alsnog die carnibest op te laten eten.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#384968
[quote="Sonja"]
Geen idee. Ik heb Edo daarstraks wel gevraagd of hij bibi mee wilde nemen en dat heeft hij ook gedaan. Maar ik heb nu geen tijd meer om bibi en carnibest te laten ontdooien en het uit te proberen en het te mengen. Bovendien lijkt me dat ook weer lastig voor de oppas. Ze krijgen dus de komende week toch maar bibi en als ik terug ben ga ik wel proberen om ze alsnog die carnibest op te laten eten.
[/quote]

Goedschiks of kwaadschiks :o ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door