Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door mmj
#384067
Ik wil mijn hond ook vers vlees voeding geven
maar hij weigert groente en fruit te eten en als ik
hem een bot met vlees geef eet hij lief het vlees op
maar het bot ho maar
Wat kan ik hem beter geven rodi of duck
Gebruikersavatar
Door Angelique
#384127
[quote="mmj"]
Ik wil mijn hond ook vers vlees voeding geven
maar hij weigert groente en fruit te eten en als ik
hem een bot met vlees geef eet hij lief het vlees op
maar het bot ho maar
Wat kan ik hem beter geven rodi of duck
[/quote]

Groente/fruit weigeren vind ik nog niet zo'n doodzonde, meestal als ze wat langer barfen dan wil het nog wel eens simpeler worden er wat groenten in de frutselen.

Watvoor bot met vlees had je gegeven?

Als IK moest kiezen tussen Rodi en Duck, dan nam ik Rodi.
Door Jojo
#384157
Mijn ervaring met mijn hond is dat als ze nog nooit een bot als voer hebben gehad ze het ook niet als zodoende herkennen. Joey zat eerst ook alleen maar te kluiven van een vlezig bot. Vervolgens ben ik maar even bij het begin begonnen, dus met kippenekjes. Gewoon vastgehouden en hem er zn kiezen in laten zetten. Toen dat goed ging ben ik op de zelfde manier eendenekken gaan voeren en daarna een lamsribje. Hij begrijpt het nu helemaal ;D
En groente en fruit eet hij ook niet, maar hij krijgt gewoon carnibest dus hoeft dat ook niet. Wel geef ik hem soms fytomix van carnibest, ook heel veel vezeltjes :P
Door Doedels
#384344
[quote="mmj"]
gewoon en kippedrumstick
[/quote]Heb je de drumstick platgemept? Dat kan in het begin helpen om je hond te overtuigen dat bot ook eetbaar is. Of anders beginnen met kippennek.
Door Lizzy
#384518
Als ik moest kiezen, dan koos ik zelf samengestelde voeding zonder groente/fruit. Maar bot moet de hond wel hebben natuurlijk, hij heeft calcium nodig. Weigert de hond ook zachte botjes zoals kippennekjes?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door