Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Gaia
#383948
Misschien een hele rare/ domme vraag :-[, maar we zijn nu twee weken CB aan het voeren en Gaia poept echt heel weinig.
Misschien wel te weinig? Ze poept hoogstens 1 x per dag 'sochtends heel weinig en het komt ook voor dat ze een dag helemaal niet poept..
Voeren we haar dan te weinig? Ze is niet te dik of te dun, ze weegt 15 kg en krijgt 300 gram CB.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#383952
Nee hoor dat is normaal.
Met brokken voer je heel veel overbodige afval stoffen en die komen er weer uit , vaak in een groter volume als dat je het erin hebt gestopt.
Nu geef je voeding die bijna geheel door het lichaam wordt opgenomen met een minimum aan afvalstof dus wat je er niet in stopt aan afval hoeft er ook niet uit.
Door Truus
#383970
Domme vragen bestaan niet hier ;). Wat een verschil he :D. Het valt echt op en is heel normaal hoor.
Door Daisy75
#383976
Ik moet er ook vreselijk aan wennen hoor, maar dan wel positief...mijn honden vooral shanden poepte normaal wel 3 keer per dag, en altijd drekkig, nu poept hij 1 keer, soms 2 keer per dag en dan zijn het van die kleine stevige keuteltjes...ik sat gewoon te genieten als hij poept whahahah
Door diana
#384909
nou niet zo dom hoor
ik vind het een heerljk gezicht wat die van mij neerleggen in vergelijking met andere honden uit de buurt van ongeveer dezelfde grootte.
Door Doedels
#384981
[quote="diana"]
nou niet zo dom hoor
ik vind het een heerljk gezicht wat die van mij neerleggen in vergelijking met andere honden uit de buurt van ongeveer dezelfde grootte.

[/quote]Daar sluit ik me bij aan. Ik vind brokkendrollen tegenwoordig echt goor.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door