Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Cindy de Wolf
#383229
Begin gelijk maar met een vraag; ik lees en las hier regelmatig dat mensen spullen halen bij een Islamitische slager. Ik weet niet waarom maar zelf dacht ik altijd dat zo een zaakje niets was. Als je weleens langsloopt ziet het er soms zo verlept uit. Maar aangezien een hele hoop van jullie het daar halen zal het toch wel iets van ok zijn. Kortom heeft iemand voor mij wat adressen in/rondom Den Haag waar goed en redelijk betaalbaar spul te krijgen is en waar moet ik dan naar vragen?

Groetjes,
Cindy
Door Borke
#383405
Wat er 'verlept' uitziet bij de islamitische slagers die ik ken, dat is de goente.
Verder ziet de hele winkel er wat 'smoezelig' uit, niet omdat het er vies is maar de 'huisstijl' van de meeste Islamitische slagers is zoals de doelgroep die in het oorspronkelijke vaderland gewend is en dat ziet er voor ons een betje 'volgepropt jaren vijftig' uit en dat is niet het moderne klinische beeld wat wij in onze winkels gewend zijn.

Maar ik ga er heen voor het vlees en dat is echt fantastisch!
Concentreer je nu eens op de toonbank waar het vlees ligt en kijk hoe dat er uit ziet en vergelijk de prijzen eens met de reguliere slagers en oordeel dan eens wat je ervan vindt :-)
Door SILVIA
#383831
Ga eens op de paul krugerlaan kijken daar heb je er een heel stel zitten.
Ik ga altijd naar degene die heet `le mouton`en zit vlakbij de tramhalte lijn 6 , daar is het altijd heel schoon vriendelijk enne praten ze goed nederlands maarre wel heel erg druk!!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door