Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Elizaw
#383250
Onze hond heeft de afgelopen week erg veel last van zijn hormoontjes :(hij probeert steeds te ontsnappen en tijdens de wandeling doet hij niets liever dan gras aflikken, piesen, hijgen, piepen en achter de vrouwtjes aan, om ze zo snel mogelijk te bestijgen natuurlijk :-\
Nu heb ik als advies gekregen om prodier geslachtsdrift te halen, maar ik las hier op BP over Hop.
Nu heb ik om te beginnen Hop capsules gehaald. Graag zou ik nog wat ervaringen hierover lezen ???
En hoeveel moet je de hond geven, er staan alleen maar hoeveelheden voor mensen in de bijsluiter ::)
Onze hond weegt 60 kilo.
Door Ike
#383252
geef Ike sinds een week of vier ook hop maar nog zonder resultaat helaas, kijk het nog effe aan en ga anders prodier of mac samuel geslachtsdrift halen ;)
Door danielle1980
#383255
helaas weet ik t niet bep, maar wil graag weten als je t gebruikt hebt of t werkt. ;)
ik zelf heb prodier geslachtsdrift in huis.
Door Doedels
#383320
RuBep schreef: En hoeveel moet je de hond geven, er staan alleen maar hoeveelheden voor mensen in de bijsluiter ::)
Onze hond weegt 60 kilo.
Ik zou een hond van 60 Kg gewoon de mensen dosis geven.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#383427
Doedels schreef: Ik zou een hond van 60 Kg gewoon de mensen dosis geven.
Ja, dat wilde ik ook net hier neerzetten ;). Mensen dosis dus.. ;)
Door Eef+Stippels
#387037
Ik heb het voor wandor ook een tijd gebruikt, maar het hielp niets. Ik hoop bij jou wel, want zo'n hitsigerd die iedereen wil berijden is ook geen pretje.
Door Ster
#387264
Ik heb prodier gebruikt, maar zonder resultaat. Alleen las ik laatst toevallig ergens (weet niet meer waar) dat er door sommigen wel succes werd bepaald met prodier, maar dan pas na maanden (4-6). Dus misschien moet je prodier of hop gewoon langer gebruiken. Aan de andere kant kan het na 4-6 maanden misschien ook zijn dat een hond er overheen is gegroeid. Ik heb tot nu toe iig nog geen heel positieve verhalen gevonden op de korte termijn, waarbij echt duidelijk was dat een van beide middelen aansloeg...
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door