Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Ike
#382593
heb een vraagje, wie kan mij vertellen waar ik de homeopatische middelen van mac.Samuel kan kopen/bestellen? Heb het boek van Atjo Westerhuis gelezen en wil voor Ike Mac.Samuel geslachtsdrift (als ik het goed zeg) kopen, en ten tweede : heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb in het boek gezocht over verkoop maar ben niet wijzer geworden (of heb niet goed gelezen, kan ook hoor ;D), groetjes els
Door Peet
#382597
MacSamuel is het eigen product van Westerhuis. De meeste spullen die hij maakt zijn er ook van VSM, daar kan je dus makkelijker aankomen. MacSamuel koop je bij Westerhuis' kliniek.
Door Ike
#382614
oww, bedankt ga gelijk op de site neuzen en bestellen, heb nu hop gebruikt voor Ike zijn 'kwijl en klapper buien" maar helpt nog niets ( na ruim vier weken gebruik).
Door sheba
#382897
hoi hoi ik nog ffies ;)
homeophatie moet je minstens 6 weken gebruiken
wil het echt goed ;Dwerken en meestal verergerd
de kwaal eerst voor dat het beter gaat :P
dus wel volhouden hoor ;)
groetjes olga en de rest ;D
Door Lizzy
#382948
sheba schreef: hoi hoi ik nog ffies ;)
homeophatie moet je minstens 6 weken gebruiken
wil het echt goed ;Dwerken en meestal verergerd
de kwaal eerst voor dat het beter gaat :P
dus wel volhouden hoor ;)
groetjes olga en de rest ;D
Nou, daar ben ik het niet helemaal mee eens hoor. Er zijn gelukkig homeopathische middelen bij sommige klachten die binnen enkele seconde werken! En die je zeker geen zes weken hoeft te geven. Ook verergert de klacht lang niet altijd. Dat hangt af van klacht en middel.
Door Femke
#383109
ik gebruik voor loebas Prodier geslachtsdrift van VSM. Ben ik erg tevreden over.
Door Ike
#383256
kijk nog effe aan met hop en ga anders idd prodier of mac samuel halen voor Ike!
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door