Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Debora
#380982
Ik dacht: laat ik eens wat anders proberen dan CB en eendagskuikens, ik geef ze runderpoulet. Eeeehm, deze werd koeltjes ontvangen. De oudste kater begon er op den duur maar eens aan, de andere 2 aten het niet.
Ik geloof niet dat ik nog employee van de maand wordt zo ::)
Door Femke
#382141
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


misschien moet je er een speeltje bij doen, zo doen ze het bij de mac donalds ook 8)
Door Mevroi Kruim
#382252
;D ;D ;D
Femke schreef: ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


misschien moet je er een speeltje bij doen, zo doen ze het bij de mac donalds ook 8)
Hmmm .... wat dacht je van een eendagskuiken? Lekker voetballen ;D

Happy Meal!!!
Door Debora
#382343
Femke schreef: ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


misschien moet je er een speeltje bij doen, zo doen ze het bij de mac donalds ook 8)
;D ;D ;D ;D Nou, toen ik later weer thuiskwam, zag ik dat alle bakjes leeg waren dus er is wel van gegeten en ik denk ook dat ik weet welke van de 3 er zijn poezelige bekkie aan heeft gezet ;) Maar voetballen-met-kuiken blijft lievelingssport nummer 1 ;D (Over happy meal gesproken inderdaad :P )
Door peerle
#382434
stomme vraag mss: wat is runderpoulet :) ? (ik dacht dat het voor te lachen was: rund&kip ofzo :D)
Door Mevroi Kruim
#382451
Rundvlees aan blokjes, voor de soep. AH verkoopt het bv, en de meeste slagers ook.
Leuke interpretatie trouwens, poulet=kip ;D ;D zou het idd best vandaan kunnen komen.
Door Maris
#382681
en willen ze het niet even naar de
Afbeelding
voor een speeltje 8)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door