Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door sylvia
#38148
[quote="diana"]
nou snap ik waarom ik bij carnibest geen zegeltjes krijg....
voor z,n 3 euro de kilo !!!
in vergelijking tot energique , kan ik zelf wel kadootjes sparen.
en.. mijn honden zijn toch geen kleintjes...hebben genoeg aan een pond per dag...
maar op de zelfmade dagen krijgen ze iets meer...., omdat het zo leuk is.

[/quote]
Ja wie denk je dat die zegeltjes betaald ;D
Door avalon
#38153
[quote="Lara"]
[quote="avalon"]
[quote="Lara"]
[quote="sylvia"]
OT} ik lig hier in een deuk versvlees met zegeltjes :o
hahahahahaahahhahaha hoe kom je erop ;D ;D ;D
[/quote]
Hoe kom je eraf is nu mijn vraag ::) ;D
[/quote]
Bij mij dus ;D
[/quote]
We hebben hier 26 punten liggen, en nog heel veel barcodes 600 gram verpakkingen, moet je die ook hebben?? ::)
[/quote]
Ja hoor doe er maar bij. Kan John straks ook een jas krijgen ;) Ik heb al een pb gestuurd
Door avalon
#38158
[quote="sylvia"]
[quote="diana"]
nou snap ik waarom ik bij carnibest geen zegeltjes krijg....
voor z,n 3 euro de kilo !!!
in vergelijking tot energique , kan ik zelf wel kadootjes sparen.
en.. mijn honden zijn toch geen kleintjes...hebben genoeg aan een pond per dag...
maar op de zelfmade dagen krijgen ze iets meer...., omdat het zo leuk is.

[/quote]
Ja wie denk je dat die zegeltjes betaald ;D
[/quote]

Dat valt allemaal wel mee, want ik betaal voor 12 kg energique 26,25 en 1,25 aan verzendkosten, dus voor 27,50 heb ik 12kg energique en het wordt nog thuis gebracht ook. Oja ik moet er wel ff voor bellen, dus de telefoonkosten komen er ook nog bij. Wij bestellen altijd met 3 personen, dus is het goedkoper omdat er meer besteld wordt. Meestal 48 kg in een keer.
Door Lara
#38160
[quote="avalon"]
[quote="Lara"]
[quote="avalon"]
[quote="Lara"]
[quote="sylvia"]
OT} ik lig hier in een deuk versvlees met zegeltjes :o
hahahahahaahahhahaha hoe kom je erop ;D ;D ;D
[/quote]
Hoe kom je eraf is nu mijn vraag ::) ;D
[/quote]
Bij mij dus ;D
[/quote]
We hebben hier 26 punten liggen, en nog heel veel barcodes 600 gram verpakkingen, moet je die ook hebben?? ::)
[/quote]
Ja hoor doe er maar bij. Kan John straks ook een jas krijgen ;) Ik heb al een pb gestuurd
[/quote]
Ik heb het gezien ;)
Door Semr@
#38394
Dat valt allemaal wel mee, want ik betaal voor 12 kg energique 26,25 en 1,25 aan verzendkosten, dus voor 27,50 heb ik 12kg energique en het wordt nog thuis gebracht ook. Oja ik moet er wel ff voor bellen, dus de telefoonkosten komen er ook nog bij. Wij bestellen altijd met 3 personen, dus is het goedkoper omdat er meer besteld wordt. Meestal 48 kg in een keer


Waar bestel jij je energique, als ik vragen mag en geldt deze verkoop prijs voor heel Nederland? Is niet duur dacht ik, of moet je daar veel kilo's voor bestellen?

Groetjes Mariska.
Door avalon
#38469
[quote="Semr@"]

Waar bestel jij je energique, als ik vragen mag en geldt deze verkoop prijs voor heel Nederland? Is niet duur dacht ik, of moet je daar veel kilo's voor bestellen?

Groetjes Mariska.
[/quote]

Om eerlijk te zijn ik bestel het bij de groothandel. De advies verkoopprijs is 36,75. Wij bestellen er niet alleen de energique, maar ook lamshart en runderhart. Soms eendagskuikens en vuile pens. Ze hebben daar ook Duck, Rodi en runner diepvries.
Door Red_Hunter
#39403
Bij de dierenwinkel betaal ik 35,50 voor een kennelverpakking.
Iedereen kan toch niet bij de groothandel kopen daar moet je toch een pasje voor hebben net zo als bij de Macro?
Waar zit jou groothandel dan? Hier is er een in Rotterdam maar zonder pasje kom ik er niet in.

Trudie
Door Lupa
#39414
bij de groot handel kun je alleen maar kopen als je een bedrijf hebt.
maar als je iemand kent met een pasje is het probleem opgelost.
JE moet wel een bedrijf hebben die in een lijn is aan de grotehandel, bij van ree in zandam kun je er allen n komen als je een dierewinkel hebt os trimster bent oid.
Door brenda
#39449
Er is een barf-lid Desiree genaamd die wel een pasje heeft voor die groothandel in R'dam. Gewoon bestellen bij haar en afhalen. Makkelijker kan niet!

Groetjes Brenda
Door avalon
#39566
Ik bestel het ook op naam van de trimsalon en ik woon in Tilburg. Ik wil best meebestellen voor anderen, maar ik heb niet zo heel veel ruimte in mijn vrieskist. Er kan maar 48kg energique in. (bij wat er nu in zit). Het wordt hier altijd op donderdag gebracht.

Ik heb ook een pasje van sligro en macro
Laatst gewijzigd door avalon op ma 12 jan 2004, 23:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lupa
#39608
en bij de makro kun je goedkoop aan vlees komen ;D
Door Semr@
#39847
Verkopen ze bij de Makro dan ook diepvries versvlees van Energique? Heb er nooit op gelet. En weet iemand of ze het bij de Sligro ook verkopen?
Ben heel benieuwd :D
Door jeanne
#39854
Ik haal bij de makro altijd lamshartjes, kippevleugeltjes en net wat in de aanbieding is aan vlees :)
Ze hebben er ook verschillende soorten rodi.
Door moniek
#39883
[quote="Semr@"]
Verkopen ze bij de Makro dan ook diepvries versvlees van Energique? Heb er nooit op gelet. En weet iemand of ze het bij de Sligro ook verkopen?
Ben heel benieuwd :D
[/quote]

De sligro in Veghel (noord-brabant) verkoopt geen kant en klaar versvlees voor dieren. De enige diervoeding die ze hebben is brok en blik helaas.
Door Semr@
#39919
Ik zal er bij de Makro eens op letten. Ben benieuwd of dat nog veel scheelt.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door