Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Tiesto
#380299
Heeft iemand ervaring met dit bovenstaande product? Heb nu voor Zack van Natufood Vitaal maar heb t idee dat t niet zo aanslaat, was t enige wat ik kon vinden bij de reform..geef dit nu zo'n 2 a 3 weken en t gaat wel iets beter maar nog niet echt optimaal..hoe lang duurt t eigenlijk voordat je echt resultaat ziet met probiotica?

groetjes Sandra
Gebruikersavatar
Door Nitus
#380320
Ik merk hier meteen resultaat van Probiotica, althans de volgende poepbeurt dan ;). Misschien moet je de dosering verhogen? Met het genoemde product heb ik verder geen ervaring.
Door Tiesto
#380330
Het is dus al wel wat beter geworden, de ene keer een mooie drol zoals die zou moeten zijn en de andere keer heel veel en dan op t laatst dun..de dosering hiervan is een eetlepel voor de mens per dag en geef m nu al 2 x daags ongeveer een halve eetlepel dus heb m al verhoogd..maar hij eet nog steeds wel af en toe ontlasting dus dat is natuurlijk ook niet echt bevorderlijk, had ook gehoopt dat dat beter zou worden door de probiotica..maar misschien is dit merk wel niet zo goed en moet ik wat anders proberen..welk merk geef jij?
Gebruikersavatar
Door Nitus
#380362
Ik gebruik Pro-Solube van Protextin, is speciaal voor dieren en kun je bij de meeste DA's krijgen dan wel bestellen. Ik gebruik het niet meer constant, maar gebruik het na operaties/narcoses en bij diaree.
Het kan ook zijn dat jouw hond nog wat meer tijd nodig heeft om te wennen. Je schrijft dat het al wat beter is geworden. Qua dosering zit je wel goed, denk niet dat het nodig is om meer te gaan geven.
Heeft je hond soms iets anders gegeten bij de keren dat de poep wat dunner was? Is het bv altijd 's morgens of na (zware) inspannig?
Kan je hond wormen hebben?
Ik weet het een heleboel vragen, maar er kunnen zoveel redenen zijn waarom een hond niet goed poept.
Door Tiesto
#380694
Ze zijn zo'n 2 maanden geleden nog ontwormd en hou zijn ontlasting ontlasting dus goed in de gaten en heb daar ook echt niets in kunnen ontdekken..geef ze ook niet echt andere dingen te eten...en het is ook op verscillende momenten van de dag, kan de ene meteen s'morgens zijn of later op de dag.. maar als hij dus van poep "gesnoept"heeft kun je ere donder op zeggen dat t mis is! Maar daar krijgt hij zo min mogelijk gelegenheid voor uiteraard..ga in ieder geval eerst maar andere probiotica aanschaffen en als dat niet aanslaat toch maar overwegen een ontlastingonderzoek te doen, want zo kan dit toch ook niet lang doorgaan..hij heeft op zich wel energie genoeg maar zometeen mist hij essentiele voedingsstoffen en aangezien hij nog in de groei is....
Door Tiesto
#380746
Heb net 2 potjes Arkopharma besteld! Scheelt nog al met Protexin! En we gaan vandaag even wat ontlasting naar de dierenarts brengen voor onderzoek..vind ik een wat fijner idee..hoeveel geef jij vand ie arkopharma Lizzy?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door