Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door profcracker
#380326
hallo
ik heb een jack russel van 5 jaar, een teefje.
als we gaan wandelen dan stopt ie met wandelen na enige tijd en legt ze het er bij neer, wat ik zie is dat zij krampachtig in zijn hele lijf is en de staart tussen haar benen.
na enige tijd is het dan weer weg, en is er geen vuiltje aan de lucht
ben naar de dierenarts geweest en kreeg maar een spierverslapend en een ontstekingsremmend middel mee, en dat heeft geen uitkomst geboden
weet niet wat het is .
heeft iemand dit al eens meegemaakt.
ik wacht op reaktie af.
ben ten einde raad.
herman en anita
Laatst gewijzigd door profcracker op zo 04 sep 2005, 14:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Daan
#380331
Hoi

Snap dat je ten einde raad bent! Ik hoop dat er hier reacties komen waar je wat aan hebt, misschien zijn er inderdaad mensen die het herkennen. Staart tussen de benen is in ieder geval een teken dat ze pijn heeft, zich niet lekker voelt.

Hoe reageert ze als je haar oppakt of aanraakt als ze zo ligt?

Sterkte!

groetjes, Daan
Door Lizzy
#380356
profcracker schreef: hallo
ik heb een jack russel van 5 jaar, een teefje.
als we gaan wandelen dan stopt ie met wandelen na enige tijd en legt ze het er bij neer, wat ik zie is dat zij krampachtig in zijn hele lijf is en de staart tussen haar benen.
na enige tijd is het dan weer weg, en is er geen vuiltje aan de lucht
ben naar de dierenarts geweest en kreeg maar een spierverslapend en een ontstekingsremmend middel mee, en dat heeft geen uitkomst geboden
weet niet wat het is .
heeft iemand dit al eens meegemaakt.
ik wacht op reaktie af.
ben ten einde raad.
herman en anita
Is dit bij iedere wandeling? Ik kan niet zo goed uit je verhaal opmaken of je hond nou gaat liggen of gaat staan en of zij helemaal 'bij' blijft. Zijn er geen foto's gemaakt?
Door Truus
#380357
Wat je vaak ziet bij een Jack-Russell is Patella Luxatie.
Er zit dan speling in de knieschijf en het botje schuift er even tussenuit, vervolgens komt het dan weer op z'n plek.
Ik weet niet of het dit is en of je hondje dan pijn heeft hoor, maar het zou kunnen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door