Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door KarinvanBlitz
#379670
Ik heb vanmiddag verse makreel en daarnaast kreeg ik ook nog vissenkoppen mee.
Dit krijgen ze voor het eerst, wat is nu de beste keus om
als eerste te geven.
Is dit de makreel?
Door Lizzy
#379672
Eet je hond al wel vers?
Laatst gewijzigd door Lizzy op vr 02 sep 2005, 20:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Door KarinvanBlitz
#379674
Ja, ze krijgen Duck uitmuntend, en ze hebben nu kipkarkassen en kippenek gehad, daarnaast ook wel pens en hart
Door Lizzy
#379676
Ik ben zelf begonnen met sardientjes. Ik vind dat de gemiddelde hond deze het makkelijkst eet. Maar je kunt ook prima een stukje verse makreel geven. Ik zou zelf geen hele makreel geven maar gewoon een stukje en dan even kijken hoe dit valt/bevalt. Je hebt kans dat je hond het niet moet (sommige honden vinden vis vies) of dat hij er in wil gaan rollen of dat hij er wat dunne ontlasting van krijgt (dat geeft niet hoor, kan geen kwaad maar daarom zeg ik 'geef een klein stukje').
Door KarinvanBlitz
#379681
Mijn bernerteef moet gaat binnenkort bevallen, (binnen een week) kan ik nu dan ook een stuk makreel geven, of is dit niet verstandig, anders moet ik het even invriezen.
Door 202spots
#379783
Waarom zou je niet kunnen geven dan?
Als ze 't wil eten zou ik 't gewoon geven.
Makreel hoeft niet eerst ingevroren hoor, dat is zalm.
Door pup
#379857
en een schol? Inknippen? Fileren? Of zo geven. Ik vind de graat vrij hard.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#379885
pup schreef: en een schol? Inknippen? Fileren? Of zo geven. Ik vind de graat vrij hard.
Als je het niet vertrouwd kun je het altijd gemalen geven.
Door Lizzy
#380050
Ja, of je plet het even met een hamertje, zo voor de eerste keer.
Door KarinvanBlitz
#380383
Nou, het was een groot feest, ze namen het mee de tuin in, een ging er op liggen kauwen de andere wisten niet wat er mee te toen, heb aan de zijkant een snee gemaakt het nog een keer gegeven, was wennen maar ze hebben het helemaal opgegeten, voor herhaling vatbaar dus.
bedantk.
Door Lizzy
#380600
Leuk! Bijv. 1 keer in de week vis is erg gezond!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door