Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#378750
ik was vorige week bij mijn vrienden en vond haar basset erg mager geworden. Ze is gister naar de da gegaan en die constateerde 'iets' in de buik. Ze moet donderdag terug voor controle en vrijdag zouden er dan foto's gemaakt worden. Ze heeft antibiotica meegekregen en nog iets voor de darmen (kweet niet meer wat, maar het is iets om een eventuele verstopping makkelijker te laten passeren?)
Nu belde ze me daarstraks dat haar hond had overgegeven en het naar poep rook en het zag er vies uit. Ze had het in een bak water gelegd en het bleek een babyslofje te zijn en een stuk kippevel. Ze vind ook dat de hond naar poep ruikt. Dus ik heb haar gezegd dat ze NU de da moest bellen want dat ik het niet vertrouw om tot vrijdag te wachten voor een eventuele operatie. Ze heeft gelukkig gebeld en morgen word haar hond dus met geopereerd. De da zei: die buik moet open! en ze werd er meteen tussengepland voor morgen.
Oh, ik hoop zo dat het allemaal goed komt, want er spookten alweer allerlei enge verhalen in haar hoofd rond, vanwege de plotselinge dood van onze Freule toen. Zelfde leeftijd, ook mager geworden, ook een bult in de buik.................
laat het asjeblieft nog een babyslofje zijn, please please please :'(


Hoelang kan zoiets in de darmen zitten voordat het problemen geeft, want ze heeft werkelijk geen idee wanneer haar hond dat opgegeten zou moeten hebben.

helpen jullie een beetje mee duimen, het is dan wel een onbekende hond maar toch ......
Laatst gewijzigd door jeanne op do 01 sep 2005, 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jeanne
#378826
het tandvlees was trouwens heel erg rood, en de hond poepte de laatste dagen vreemd, er zitten lange taaie stukken tussen :-\ ook heeft ie verhoging.


ik ga ook heel hard voor haar duimen
Gebruikersavatar
Door Nitus
#378833
Ik ga ook duimen, onbekende hond of niet ;).

Een herder die een tennisbal inslikte :o (heb dat met eigen ogen zien gebeuren) kreeg daar een half jaar later pas last van (moest met spoed geopereerd worden), vraag me niet waarom dat baasje die hond niet eerder heeft laten operenen >:(
Door jeanne
#378927
dit zal ze fijn vinden, dat er zoveel onbekende mensen voor haar duimen.
Haar hond is trouwens wel een carnibest eter ;)

duim duim duim duim duim duim
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door