Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Femke
#378727
Debora schreef: want die stinkt namelijk niet ;D
Heerlijk zeg!
Hebben jullie dat nou ook?
nou!! Ze hebben hier een korte periode blik gehad (omdat ze de CB niet meer bliefden en ik nog niets anders gevonden had wat ze lustten) en dan weet je pas echt wat je mist :-X - of juist niet dus 8) -
Door tine
#379084
Toen ik hoofdzakelijk brokken voerde,moest ik een knijper op mijn neus doen...... :-X Niet te harden die bak!!!!!!

Sinds ik vlees voer ,sta ik te fluiten als ik de bakken verschoon...... :D :D :D
#380288
Nelly schreef: De bak van Simply Red staat bovenaan de trap, vlakbij de slaapkamer, ik ruik er niks van! :D De beide oude katers lopen vrij buiten, dus die gebruiken de bak niet.
die van mij komen van buiten om binnen op de bak te gaan zitten ::)


Pyts daarintegen zit s'morgens met gekruiste pootjes voor de keukendeur, en komen Phoebe en Boris met een noodgang naar binnen, zij gaat met een noodgang naar buiten om in het gras te plassen.....heeeeeeeeeeeee dat lucht op (dat zie je aan haar houding hahahah)
Laatst gewijzigd door sylvia op zo 04 sep 2005, 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.
#380693
hahaha hier ruiken we ook helemaal niks!
en sjonnie zit hier smorgens ook voor de deur ;D
hij plast alleen maar op de bak als hij niet naar buiten kan, nu staan hier de tuindeuren de hele dag open.
en waar meneer poept??? ik heb geen flauw idee, ik hoop niet bij de buren :-[ ik denk zelf dat ie onder de heg poept, maar ik zie en ruik dus niks ::)
#380804
Hier ruikt de bak lekker naar vers zaagsel (ik gooi er tegenwoordig van die zaagselkorrels in ipv de klontvormende kleitroep van vroeger).
Alleen vinden die luilakken van mij dat drollen onderspitten absolute onzin is. Dus die ruik je wel :-X
Mik ik ze gelijk ff in de plee 8) ;D
Door Nelly
#381156
sylvia schreef: die van mij komen van buiten om binnen op de bak te gaan zitten ::)


Pyts daarintegen zit s'morgens met gekruiste pootjes voor de keukendeur, en komen Phoebe en Boris met een noodgang naar binnen, zij gaat met een noodgang naar buiten om in het gras te plassen.....heeeeeeeeeeeee dat lucht op (dat zie je aan haar houding hahahah)
Katten ::) ;D
Door Nelly
#381159
Kruimel schreef: Hier ruikt de bak lekker naar vers zaagsel (ik gooi er tegenwoordig van die zaagselkorrels in ipv de klontvormende kleitroep van vroeger).
Alleen vinden die luilakken van mij dat drollen onderspitten absolute onzin is. Dus die ruik je wel :-X
Mik ik ze gelijk ff in de plee 8) ;D
Ik doe er ook van die zaagselkorrels in, omdat ze lekker licht zijn. Ik moet hier nl. de vuilnis per gewicht betalen, en dan zijn die grit- en kleikorrels me toch echt te zwaar. Heb eerder ook nog een tijdje van die papierkorrels gehad voor in de kattenren, maar die kun je nu niet meer krijgen. Jammer, want die waren nog lichter.
Door wenne
#386942
tine schreef: Toen ik hoofdzakelijk brokken voerde,moest ik een knijper op mijn neus doen...... :-X Niet te harden die bak!!!!!!
Het was hier een tijdje geleden dat ik het nog geroken had, maar toen we deze week met ons nieuwe katertje naar huis reden duurde de rit hem iets te lang naar zijn zin... en hij kreeg whiskas blik en brok in de opvang... stiiiiiiiiiiinken!! :-X :-X :-X
Gelukkig maakt meneertje geen probleem van vers, en wat een wereld van verschil meteen in de kattenbak zeg! :)
#387021
wenne schreef: Het was hier een tijdje geleden dat ik het nog geroken had, maar toen we deze week met ons nieuwe katertje naar huis reden duurde de rit hem iets te lang naar zijn zin... en hij kreeg whiskas blik en brok in de opvang... stiiiiiiiiiiinken!! :-X :-X :-X
Gelukkig maakt meneertje geen probleem van vers, en wat een wereld van verschil meteen in de kattenbak zeg! :)
Hee , gefeliciteerd met je nieuwe werkgever ;D We verwachten natuurlijk wel even een topic met een foto van je nieuwe aanwinst :D
Door wenne
#387874
sylvia schreef: Hee , gefeliciteerd met je nieuwe werkgever ;D We verwachten natuurlijk wel even een topic met een foto van je nieuwe aanwinst :D
Dankje ;D Ik doe mijn best om vandaag of morgen foto's op internet te proberen zetten. Moet dat topic in de bar dan, of ergens in het kattengedeelte?
#388172
wenne schreef: Dankje ;D Ik doe mijn best om vandaag of morgen foto's op internet te proberen zetten. Moet dat topic in de bar dan, of ergens in het kattengedeelte?
Wat jij wil , als je het in de bar zet dan lezen meer mensen het, veel leden zonder kat lezen hier niet, tis schandalig maar ja ::) ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door