Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Gina JRT
#37563
???Sinds een aantal weken ben ik versvlees gaan geven. Heb al een en ander van de barfplaats afgehaald, maar wat ik nog niet heb gelezen is het merk Golden Food, verkrijgbaar bij een dierenspeciaalzaak in Zoetermeer. Wie heeft er ervaring met dit merk? Het runderhart vindt Gina niet lekker, maar bij lamshart likt ze bijna de onderkant van haar bakje er uit!! :D

Groetjes Angela
Door Gina JRT
#37792
Hallo Janet, Lupa en Sharpie,

Hier een antwoord op jullie vragen.
Nee, het is inderdaad geen complete voeding. Voorzover ik weet hebben ze geen website. Ik zal het toch eens navragen als ik weer een bezoekje aan ze breng. Dit is de tekst die op het plastic zakje staat (ff mijn bril erbij pakken!) 8)
" Golden Food voldoet aan de strengste eisen die voor het verpakken van diepvriesproducten gesteld wordt. Aan Golden Food wordt niets toegevoegd. Het is een product zonder kleur- geur- smaak- en conserveringsmiddelen".
Een zakje kost E 2,50, en er zit ongeveer 400 gr. in.
Het staat er niet op, maar Gina eet 150 gr. 's-morgens en 's-avonds en dan heb ik nog een restje van ca. 100 gr. over.

Groetjes, Angela

p.s. Vreemd eigenlijk dat verder niemand van het product heeft gehoord. Lizzy weet jij hier meer van????
Door ine
#37797
Een zakje kost E 2,50, en er zit ongeveer 400 gr. in.
Dit komt neer op €6,25 per kilo!
En dan niet eens kompleet!! Das echt duur!!!
Door Lizzy
#37799
Ine schreef: Dit komt neer op €6,25 per kilo!
En dan niet eens kompleet!! Das echt duur!!!
Het zijn dan ook Gouden lams en runderharten ;D!

Ik vind dit ook errug duur hoor....

Groetjes, Lizzy
Door roger
#37801
AHV had of heeft dat ook in zijn productgamma, hele lamsharten en de prijs was daar indertijd voor een doos van 10 kilo (20 x 500 gram)=afhaalprijs breda = 2,315 Euro per kilo.
Dat was wel de prijs zomer 2003, en die lag zeker heel goed in vergelijking met wat je lamshart betaald bij de Marrokaanse slager, in Belgie althans.


Gr.
roger.
Laatst gewijzigd door roger op ma 05 jan 2004, 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Gina JRT
#37851
Bedankt voor jullie reacties. Twee weten er altijd meer dan 1. Bij de prijs van de zakjes hart had ik nog niet eens stilgestaan. Tja dat heb je met die beginnende barfers. :-[

Groetjes,
Angela
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door