Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door jolly64
#35732
Ik heb energique gekocht voor mijn hond
En lijkt of er een speciaal laagje over elke plak zit
Hoort dat zo?????
Door Twister
#35749
Wat bedoel je met laagje? Ik heb sinds gisteren ook een nieuwe doos en er valt mij niets op........
Door jolly64
#35786
Het is een soort zacht laagje
ik heb dit merk voor het eerst gekocht
en heb nr 4 tegen hypo allergeen
Gr Jolanda
Door avalon
#35815
Nog nooit een laagje over gezien :-\. Is het niet half ontdooit geweest? Ik heb het ooit met rodi meegemaakt die had ik maar terruggebracht. Toen bleek dat de diepvries van de winkel stuk was. Het was maar goed dat ik meteen terruggegaan was. Meestal mik ik het gelijk de vriezer in en dan zie je dat niet. Toen had ik gelijk de doos opengemaakt en zag ik een zacht laagje het vlees was ook donkerder dan anders.
Door ~anna~
#35826
[quote="jolly64"]
Het is een soort zacht laagje
ik heb dit merk voor het eerst gekocht
en heb nr 4 tegen hypo allergeen
Gr Jolanda
[/quote]Een ietsje droog randje? een klein stukje maar niet de hele schijf en ook niet iedere schijf is mijn evaring verder prima voer.
Door jolly64
#35827
O jee zal toch niet :'(
bedankt voor de tip waardeloos dat ze dat zo verkopen dan
Gr Jolanda
Door ~anna~
#35828
[quote="balupa"]
[quote="jolly64"]
Het is een soort zacht laagje
ik heb dit merk voor het eerst gekocht
en heb nr 4 tegen hypo allergeen
Gr Jolanda
[/quote]Een ietsje droog randje? een klein stukje maar niet de hele schijf en ook niet iedere schijf is mijn evaring verder prima voer.
[/quote]En dat ranje wat ik bedoel is ook licht van kleur bedoel je dat?
Door Lizzy
#35831
Geen paniek hoor! Waarom bel je morgen Energique niet even? Nanette kan jou vast vertellen of het normaal is dat er een laagje om de schijfjes lijkt te zitten of niet! Misschien is het inderdaad wel iets om te zorgen dat de plakjes niet aan elkaar vast vriezen.
Groetjes, Lizzy
Door jolly64
#35872
Ja het is indedaad een iets droog randje en ietje lichter van kleur
Hoort dat zo ??
Dan is het goed toch ??
Gr Jolanda
Door sharpie
#37761
Ja het is indedaad een iets droog randje en ietje lichter van kleur
Hoort dat zo ??
Dan is het goed toch ??
Gr Jolanda
Ja, dat is goed hoor!
Ik heb het ook weleens, meestal met de losse verpakking van Energique (doosjes van 6 schijven), met de kennelverpakking heb je dat volgens mij meestal niet.
Ik geloof dat het komt door uitdroging, dat misschien de randjes met transport een heel klein beetje ontdooit zijn geweest en daarna weer in gevroren.
Maar dat kan je gerust geven, ik heb er tenminste nooit problemen door gehad. ;D
Door Lara
#37764
Een kartonnen randje ;)
Inderdaad hebben die kleine verpakkingen dat meestal.
De kennelverpakkingen hebben het inderdaad niet. Daarbij hebben wij het nog nooit gezien, in de kleine verpakkingen trouwens altijd ???

Trouwens nog iemand die de punten spaart?? ::)
Door sharpie
#37767
Ja, ik heb er nog wel een paar liggen.
Op het moment geef ik niet zoveel Energique, want ze eten het niet zo goed.
Moet je ze kwijt of wil je ze hebben??? ;D die punten dan he ;D
Laatst gewijzigd door sharpie op ma 05 jan 2004, 00:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lara
#37768
Wij geven geen Energique meer, misschien is er iemand die ze spaart en er wat leuks van wil hebben ;)
Door sharpie
#37771
ik geef zelf ook niet echt meer Energique, heel zelden.
Maar ik heb ook nog wel een paar spaarpunten in de aanbieding voor wie wil, niet zoveel hoor :D
Door avalon
#37912
Als je toch nix met die punten doet, dan houd ik me wel aanbevolen. Ik ben aan het sparen voor de jas.

grtz Renate
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door