Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Elf
#377509
Doodles krijgt steeds vaker samengesteld eten en het gaat heel goed. Hij eet rustig en vindt het heerlijk.

Sinds een aantal dagen krijgt hij af en toe een lamsribje. Vandaag zag ik stukjes bot in zijn ontlasting zitten. Kan dit kwaad?

Heb ik nog een vraagje: Als ik KVV geef, hoe vaak per week kan ik er dan een ribje ofzo bijgeven om zn tanden mooi te houden?

Elvira
Door 202spots
#377527
Elf schreef: Doodles krijgt steeds vaker samengesteld eten en het gaat heel goed. Hij eet rustig en vindt het heerlijk.
Sinds een aantal dagen krijgt hij af en toe een lamsribje. Vandaag zag ik stukjes bot in zijn ontlasting zitten. Kan dit kwaad?
Heb ik nog een vraagje: Als ik KVV geef, hoe vaak per week kan ik er dan een ribje ofzo bijgeven om zn tanden mooi te houden?
Elvira
Nee kan geen kwaad, gebeurd vrij veel.
Misschien nog effe wennen aan groter dan gemalen botten?
Met kvv kan je denk ik 2-3 per week 'n klein ribbetje als toetje geven. Even bekijken of de ontlasting niet TE hard word door 't extra botje.
Door Elf
#377549
Hij kreeg bij de fokker al ribbetjes en kippenvleugeltjes. Maar ik heb hem hier thuis voornamelijk KVV gegeven en af en toe een nekje of vleugeltje. Misschien is het weer wennen.

De ontlasting ziet er verder normaal uit.
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#377583
Ik zie het nog steeds regelmatig bij mijn honden en die zijn toch inmiddels wel wat gewend. Heel af en toe spugen ze ook nog wel eens een stukje bot uit.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door