Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door lexus
#376624
Hallo ik ben hier helemaal nieuw.Heb al wel wat geexperimenteerd met vers, vooral kippepoten en -vleugels zijn erg populair.Maar ik vind het toch nog wel moeilijk een heel menu samen te stellen.Vooral om aan de juiste ingredienten te komen.Hoe staan jullie tegenover kant en klaar vers.Ik kan bv. makkelijk aan AHV komen maar ook aan carnibest.
Door lexus
#376636
Ik heb het inmiddels al gevonden op een ander stuk van barfplaats.Tja nieuw he?Ik moet nog even rondkijken welke info waar te vinden is.
Door 202spots
#376654
Hi Lexus!
Leuke naam!!! ;) ;D ;D
Er zijn veel leden die kvv geven hoor,dus daar word niet moeilijk over gedaan.
Wanneer je hond eenmaal aan kvv gewend is,dan kan je misschien 1 of 2 x per week zelf wat samenstellen,en als dat lekker bevald dan kan je later altijd nog helemaal zelf samenstellen.

Er is veel info in de bieb te vinden en ook bij de menu's van de leden kan je 'n indruk krojgen wat of er zoal word gegeven.

Misschien is 't leuk om je even in de bar voor te stellen en iets meer over jezelf en je hond met ons te delen?
In ieder geval welkom op BP en veel lees en leer plezier!
Door Lizzy
#376904
GAAF onderschrift Dory 8) :D ;D!!! Buiten dat de auto geweldig is doet de nummerplaat en de sticker het ook wel leuk hoor ;D!
Door 202spots
#376970
[quote="Lizzy"]
GAAF onderschrift Dory 8) :D ;D!!! Buiten dat de auto geweldig is doet de nummerplaat en de sticker het ook wel leuk hoor ;D!
[/quote]

Tja...ik had 'n nieuwe BARFPLAATS.NL sticker gekregen dus moest toen wel 'n andere car die er goed bij paste :-\ 8)
(me nummerplaat kon ik wel houwe ;))
Door Lizzy
#377104
[quote="202Spots"]
Tja...ik had 'n nieuwe BARFPLAATS.NL sticker gekregen dus moest toen wel 'n andere car die er goed bij paste :-\ 8)
(me nummerplaat kon ik wel houwe ;))
[/quote]

Ohhwww, dus je car is op de sticker uitgezocht?! ;D Goed gedaan 8)!!!!
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#378454
Off topic: Hoe kom ik aan zo'n sticker??? Mijn honden/paardenauto moet het al ontgelden met drie dalmatenstickers, een IJslandersticker en J'hartje mon Dalmatien, dus een Barfplaatssticker zou daar goed bij passen ;)

Groeten, Judith
Door Lizzy
#378459
[quote="Judith van Sam"]
Off topic: Hoe kom ik aan zo'n sticker??? Mijn honden/paardenauto moet het al ontgelden met drie dalmatenstickers, een IJslandersticker en J'hartje mon Dalmatien, dus een Barfplaatssticker zou daar goed bij passen ;)

Groeten, Judith
[/quote]

Door een PB'tje met je adres naar mij te sturen ;D
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door