Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Sam22
#376347
Nou het is bijna zover!! We gaan helemaal over op barf. heb nog een krappe twee weken, voor de KVV dan toch echt op is. Heb tussendoor al wat geprobeerd aan botten ed. Gaat allemaal prima dus we gaan de sprong wagen. Nu heb ik dus die BARF rekenhulp (ideaal trouwens) dus ik kom op goede berekeningen maar hoe zal ik dat nou gaan verdelen??
Per week kom ik op 2600 gram RMB's, 800 gram groenten, 500 gram orgaanvlees, 250 gram tafelrestjes/supplementen en nog wat 1000 gram spiervlees extra om dat ze niet zo dol is op orgaanvlees.

Ik wil iig op Zaterdag vis gaan geven en voor de rest heb ik nog geen idee hoe ik goed verdeelde dagen kan maken. dus iemand die kan helpen??? Graag!!
Door Sam22
#376357
Moet je even in de BARF bib kijken is een rekenprogramma..... ;)
Laatst gewijzigd door Sam22 op za 27 aug 2005, 11:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ster
#376400
Ik heb nog altijd maar 1 barfmaaltje voor Boef, dat hij drie keer per week krijgt: kippennekken, kippenvlees, groentes, runderhart en ei. Soms geef ik smorgens alles behalve de nekken en die savonds en soms geef ik smorgens en savonds een mix van alles. Misschien iets voor 1 van de dagen die je nog over hebt. Veel plezier ermee!
Door Sam22
#376589
Ik weet wel wat ik allemaal wil halen (ligt beetje aan Pauline wat ik allemaal kan krijgen... ;D) maar wil het ook een beetje goed verdelen.....dus bv 1 dag pens, een dag lamsribben enz..., maar bedoelde eigenlijk of je s'ochtends ook vlees enzo geeft...of bv S'ochtends groentenmix met orgaan mix of zoiets?! of toch Yoghurt met fruit oid....
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door