Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Cherry
#375913
Ik weet niet goed waar ik deze vraag moet plaatsen, dus doe ik het hier maar ::)
Kan iemand mij vertellen hoelang de geur van de loopsheid aan de teef blijft 'kleven' of 'hangen' ?
Of moet ik het aan een reutje vragen? ;D
Scully is op 2 augustus loops geworden en we zijn nu de 26ste, op de 22ste dag heb ik nog wa afscheiding gezien, daarna niet meer.
Door Jojo
#375920
Nou, ik heb het even aan mijn hormonaal gestoorde reu gevraagt ;D
We gingen vanmiddag wandelen met een stel honden, daar was een teef bij die volgens de bazin 2 weken geleden nog loops was, nou, dat heb ik gemerkt aan Joey hoor :o
Die heeft zich echt suf lopen wippen ::) :-\
Door tieneke
#375988
Die geur blijft nog wel even hangen.
Hou haar nog maar even bij die hitsige reuen vandaan.
In theorie kan het geen kwaad meer,maar in de praktijk :-\
Door Laura2004
#376010
Ziggy is 15 mei loops geweest en nog steeds lopen er hitsige reutjes achter haar aan. Ik word er echt gek van.
Dus het blijf wel even hangen :P
Door Truus
#376013
Laura2004 schreef: Ziggy is 15 mei loops geweest en nog steeds lopen er hitsige reutjes achter haar aan. Ik word er echt gek van.
Dus het blijf wel even hangen :P
Dit is wel heel erg lang ???. Is ze soms schijnzwanger?
Door Laura2004
#376041
Truus schreef: Dit is wel heel erg lang ???. Is ze soms schijnzwanger?
Ze is heel lang schijnzwanger geweest. Maar trouwens de meeste reutjes hebben niet veel nodig om hitsig te worden. Bij Kai is het genoeg als het gewoonweg een teefje is dan wil hij er al bovenop. Of ze nu gesteriliseerd zijn of niet, maakt hem niks uit.
Door Truus
#376057
Cherry schreef: Ik stel deze vraag niet omwille van kwijlende reuen, de reden is niet in enkele woorden uit te leggen, dus hier de link van mijn verhaal :'(

http://www.hondengedragsforum.nl/viewtopic.php?t=8

Jeetje Cherry, wat rot voor je en natuurlijk voor je honden. Ik weet hier eigenlijk niet zo goed iets op te zeggen. Duidelijk is wel, dat de roedel nog niet bepaalt is.
Sterkte ermee.
Laatst gewijzigd door Truus op vr 26 aug 2005, 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door