Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Laura2004
#373882
Ziggy heeft nu twee weken zuivel gehad en ze zit sinds een paar dagen onder de uitslag. Vetbultjes, rode bultjes en kale plekjes. Ik ben nu twee dagen gestopt met het geven van zuivel, maar waneer kan ik nu beginnen met het geven van iets anders (ik wilde als tweede kip geven, omdat daar vaak de meeste troep in zit), ik zat te denken om nog twee dagen te wachten. Ik hoop dat iemand me kan helpen. Alvast bedankt allemaal!
Gebruikersavatar
Door Nitus
#373887
O da's wel gunstig, nu maar hopen dat ze alleen op zuivel allergisch reageert ;). Ik zou pas iets anders gaan proberen als de uitslag duidelijk aan het minderen is, of helemaal weg is (anders valt een eventuele reactie misschien niet eens op :-\).
Maar over hoeveel dagen dat is... dat moet jezelf even bekijken denk ik. Ik hoop dat het goed gaat met de kip :).
Door Laura2004
#373888
Nitus schreef: O da's wel gunstig, nu maar hopen dat ze alleen op zuivel allergisch reageert ;). Ik zou pas iets anders gaan proberen als de uitslag duidelijk aan het minderen is, of helemaal weg is (anders valt een eventuele reactie misschien niet eens op :-\).
Maar over hoeveel dagen dat is... dat moet jezelf even bekijken denk ik. Ik hoop dat het goed gaat met de kip :).
Ik hoop dat het snel over is dan. Ik ben ook bang dat ze straks overal allergisch op reageert.
Door Lizzy
#374336
Laura2004 schreef: Ik hoop dat het snel over is dan. Ik ben ook bang dat ze straks overal allergisch op reageert.
Daar zou ik voorlopig maar helemaal niet bang voor zijn hoor! Je hebt dikke kans dat het (maar) 1 of 2 dingen zijn waar ze niet tegen kan! Ik zou trouwens ook wachten tot de uitslag weg is.
Laatst gewijzigd door Lizzy op di 23 aug 2005, 17:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Laura2004
#374340
Lizzy schreef: Daar zou ik voorlopig maar helemaal niet bang voor zijn hoor! Je hebt dikke kans dat het (maar) 1 of 2 dingen zijn waar ze niet tegen kan! Ik zou trouwens ook wachten tot de uitslag weg is.
Ja, ik ga ook wachten tot het helemaal weg is. Ze zit op het moment weer helemaal onder. Dat vind ik best jammer, want ze zag er weer heel erg goed uit de laatste tijd, maar ja, ik hoop dat het weer snel weg is en dat ik verder kan met 'testen' waar ze allergisch voor is.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door