Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Spanielgek
#374469
Ik heb voor Esther Hepar sulphur van VSm besteld omdat ze last heeft van de anaalklieren.
Nu weet ik niet hoeveel ik haar hier van moet geven.
Voor volwassenen staat 2 tabletten,en voor kinderen van 6 tot 12 1-2 tabletten en voor kinderentot 6 1 tablet
Esther weegt 13 kilo,hoeveel moet ik haar dan geven.
Alvast bedankt
Door Lizzy
#374472
Spanielgek schreef: Ik heb voor Esther Hepar sulphur van VSm besteld omdat ze last heeft van de anaalklieren.
Nu weet ik niet hoeveel ik haar hier van moet geven.
Voor volwassenen staat 2 tabletten,en voor kinderen van 6 tot 12 1-2 tabletten en voor kinderentot 6 1 tablet
Esther weegt 13 kilo,hoeveel moet ik haar dan geven.
Alvast bedankt
Welke potentie heeft dit middel wat je gekocht hebt? (D4, D6, D12?).
#374793
Lizzy schreef: Ik zou dan 1 tablet per dag geven, de kinderen tot 6 jaar dosering.
Oja hoe kan ik het tabletje het beste geven,want inde bijsluiter staat "uiteen laten vallen in de mond' maar ik zie Esther nog niet een minuut er mee in de bek zitten hahaha
Geeft het niets als ze het direct inslikt?
Gebruikersavatar
Door Nitus
#374818
Ook tabletjes kun je in de wangzak doen, en die vallen ook tamelijk snel uiteen. Gewoon eventjes haar bek vasthouden (terwijl je lekker tussen haar ogen kriebelt) nadat je het tabletje erin hebt geschoven ;)
Laatst gewijzigd door Nitus op wo 24 aug 2005, 16:19, 1 keer totaal gewijzigd.
#374830
Nitus schreef: Ook tabletjes kun je in de wangzak doen, en die vallen ook tamelijk snel uiteen. Gewoon eventjes haar bek vasthouden (terwijl je lekker tussen haar ogen kriebelt) nadat je het tabletje erin hebt geschoven ;)
Heb gekriebeld en het is goed gegaan.
Waar kriebelen al niet goed voor is :D
Gebruikersavatar
Door Nitus
#374844
Spanielgek schreef: Heb gekriebeld en het is goed gegaan.
Waar kriebelen al niet goed voor is :D
Haha, ach met list en bedrog kom je vaak ook een eind ;) ;D, maar ik kriebel liever ;)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door